یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نشست تخصصی «شرح اندیشه سیاسی تربیتی علوی در نهج‌البلاغه» با حضور آیت‌الله احمد بهشتی

حوزه/ سلسله نشست‌های تخصصی نهج‌البلاغه با موضوع «شرح اندیشه سیاسی تربیتی علوی در نهج‌البلاغه» با حضور آیت‌الله احمد بهشتی، استاد حوزه و دانشگاه و عضو مجلس خبرگان رهبری در غرفه نهج‌البلاغه، کتاب حکومت در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سلسله نشست‌های تخصصی نهج‌البلاغه با موضوع «شرح اندیشه سیاسی تربیتی علوی در نهج‌البلاغه» با حضور آیت‌الله احمد بهشتی، استاد حوزه و دانشگاه و عضو مجلس خبرگان رهبری در غرفه نهج‌البلاغه، کتاب حکومت در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.

آیت‌الله بهشتی در پاسخ به این سوال که در جایی اشاره کردید خواب امیرالمومنین (ع) را دیدید، آن خواب را برایمان تعریف می‌کنید؟ گفت: بله، یک شب خوابی دیدم، که در شهری هستیم. دو نفر با من بودند. یک نفر از طرف مقابلش سوال کرد که خانه حضرت امیرالمومنین (ع) کجاست؟ رد خانه حضرت را با دستش نشان داد. من گفتم اشتباه می‌کنی، آنجا خانه حضرت نیست و خانه‌ای را نشان دادم و گفتم که دیدم امیرالمومنین (ع) به آن خانه تشریف برد. تعبیر خوابم این است که با تالیف کتاب‌های نهج‌البلاغه فقط توانسته‌ام درِ خانه حضرت علی (ع) نشان دهم؛ نه اینکه داخل خانه را نشان بدهم. حتی به داخلش هم نرفتم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha