دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مراسم عقد یک زوج جوان در غرفه ازدواج آسان نمایشگاه بین‌المللی قرآن

حوزه/ در غرفه ازدواج آسان نمایشگاه بین‌المللی قرآن همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) مراسم عقد یک زوج جوان با هدف ترویج ازدواج آسان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، در غرفه ازدواج آسان نمایشگاه بین‌المللی قرآن همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) مراسم عقد یک زوج جوان با هدف ترویج ازدواج آسان برگزار شد.

در ابتدا از چند زوج جوان برای حضور در غرفه ازدواج آسان دعوت شد و بعد گروه «نونهالان تسنیم» به اجرای سرود پرداختند و بعد مراسم عقد یک زوج با هدف ترویج ازدواج آسان برگزار شد.

«احیاگران سنت نبوی» فعالیت خود را از اول تیر ۱۳۹۹ آغاز کرد و تا پایان سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۷۵ مورد از معارفه‌های این مجموعه به مرحله عقد و ازدواج رسید.

طرح «احیاگران سنت نبوی» در سال ۱۴۰۰ از میان ۱۵۰ گروه تبلیغاتی و در سال ۱۴۰۱ در بین ۲۶۰ طرح به عنوان طرح منتخب نمونه سطح کشوری شناخته شد.

از خدمات احیاگران سنت نبوی می‌توان به مشاوره قبل، حین و بعد از ازدواج، مشاوره دینی با رویکرد نهج‌البلاغه، ارائه تست‌های پیش از ازدواج، ارائه کارگاه‌های آموزشی، مشاوره فردی و خانواده، آموزش مهارت‌های زندگی و مشاوره کودک و نوجوان اشاره کرد.

در حین برگزاری مراسم هم محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به غرفه ازدواج آسان سر زد و خطاب به زوج‌ها گفت: ان‌شاء‌الله ازدواجتان سرشار از خیر و برکت باشد و خانواده‌تان پر جمعیت باشد و در انتهای مراسم نیز بزرگترین کیک رمضانی با حضور زوجین برش زده شد و بین مردم توزیع شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha