شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ثبت ۱۷۵ ازدواج اصولی بدون طلاق از سوی گروه جهادی احیاگران سنت نبوی

حوزه/ مدیر گروه جهادی احیاگران سنت نبوی گفت: گروه جهادی احیاگران سنت نبوی تا الان ۱۷۵ ازدواج اصولی بدون طلاق ثبت کردند و از بین افرادی که ازدواج کردند، ۳۰ فرزند ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، زهرا رمضانی، مدیر گروه جهادی احیاگران سنت نبوی درباره این طرح که با هدف ازدواج آسان برگزار می‌شود، گفت: به فضل الهی طرحی به اسم احیاگران سنت نبوی و با رویکرد ازدواج موفق، خانواده پایدار نوشته شد، این گروه جهادی از ابتدای تیر ۱۳۹۹ کار خود را آغاز کرد و از شاخصه‌های اصلی این طرح می‌توان به جهادی بودنش اشاره کرد.

وی افزود: ما ۱۷۰ نیروی متخصص و جهادی داریم، که اکثر آن‌ها ارشد مشاوره و ۸۴ نفرشان دکترای مشاوره، روان‌شناسی و دکترای معارف دارند.

رمضانی ادامه داد: تا الان ۱۷۵ ازدواج اصولی بدون طلاق ثبت کردیم و از بین افرادی که ازدواج کردند، ۳۰ فرزند ثبت شده است از ابتدا که زوجین می‌خواهند ازدواج کنند، زمینه مصاحبه حضوری‌شان را فراهم می‌کنیم، بعد از مصاحبه هویت‌یابی و بعد همسان‌گزینی و همکفویابی انجام می‌شود. مرحله معارفه مرحله دیگری است و بعد با برنامه‌ریزی بین ۲ تا ۶ ماه زمینه عقد زوجین را فراهم می‌کنیم. بعد از عقد هم آن‌ها را تا ۳ سال حمایت مشاوره‌ای می‌کنیم.

به گفته مدیر گروه جهادی احیاگران سنت نبوی، چون فضای نمایشگاهی ظرفیت حضور ۴۰ زوج را نداشت، الان ۱۰ زوج حضور دارند و با حضور آنان مراسم عقد واقعی یک زوج انجام می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha