شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تامین اجتماعی

حوزه/ عملیات احداث بیمارستان شبانکاره طبق برنامه قبلی و با جدیت در حال پیگیری است و با توجه به اینکه طرح در آخرین مراحل طراحی قرار دارد به محض تأیید آن، مناقصه تعیین پیمانکاران پروژه برای آغاز عملیات اجرایی اعلام می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سازمان تأمین اجتماعی در واکنش به خبر«تأسیس درمانگاه شبانکاره در استان شکست خورده است» که در این خبرگزاری منتشر شد، جوابیه ای صادر کرده که متن آن به این شرح است:

بسمه تعالی

پروژه درمانگاه تامین اجتماعی شبانکاره در استان بوشهر یکی از پروژه های عمرانی در حال پیگیری بخش درمان سازمان تامین اجتماعی است که پس از آنکه قراردادی میان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر به شرکت مهندسان مشاور خانه سازی ایران در تاریخ هجدهم مهر سال جاری به عنوان مشاور پروژه منعقد شد، مطالعات فاز صفر پروژه مطالعاتی و مطالعات ژئوتکنیک و آزمایشات خاک این پروژه بلافاصله شروع شد و لغایت مورخ ۲۲ آبان انجام شد.

همچنین لازم به ذکر است: همزمان با انجام مطالعات فاز صفر، طراحی فاز یک معماری و فاز ۲ تاسیسات این پروژه (الکتریکی و مکانیکی) انجام و توسط اداره کل فنی و مهندسی سازمان تأمین اجتماعی نیز تایید شده و سپس نقشه ی معماری آن در آن در تاریخ شانزدهم آبان به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ارسال شد. و ۲۷نیم دی به تأیید آن دانشگاه رسیده و به شرکت مشاوره خانه سازی ایران ابلاغ شده است. نقشه های فاز ۲ تاسیسات پروژه نیز پس از تهیه و ارسال توسط شرکت مشاور طی نامه ای در تاریخ ۱۵ اسفند به تایید اداره کل فنی و مهندسی این سازمان رسیده و هم اکنون نیز شرکت مشاور در حال انجام طراحی فاز ۲ ساز است.

همانگونه که ملاحظه می فرمایید عملیات احداث این پروژه طبق برنامه قبلی و با جدیت در حال پیگیری است و با توجه به اینکه طرح در آخرین مراحل طراحی قرار دارد به محض تأیید آن، مناقصه تعیین پیمانکاران پروژه برای آغاز عملیات اجرایی اعلام می شود.

سیدمحمد رضا فیاضی بروجنی

مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha