شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
محسن سالاري

حوزه / حجت الاسلام سالاری گفت: بلندگوهای مساجد نام خدا است مواظب باشیم در ایام شب قدر صدای بلند آنها باعث دلخوری مردم نشود

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن سالاری امام جمعه شهرستان سیریک امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه شهرستان سیریک با اشاره به سالروز ضربت خوردن و شهادت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام و شب های قدر گفت: در کنار دوست داشتن و محبت به حضرت علی مرام حضرت هم بر ما لازم است و حضرت اهل کمک به فقیران بودند و در دل شب به صورت ناشناس به کمک مؤمنین می رفتند ما هم این مرام و روش حضرت را با کمک های مومنانه به فکر فقیران باشیم.

وی در ادامه اظهار داشت: بلندگوهای مساجد نام خدا است مواظب باشیم در ایام شب قدر صدای بلند آنها باعث دلخوری مردم نشود

حجت الاسلام والمسلمین سالاری با اشاره به فرمایش رسول خدا صلی الله علیه و آله افزود: محبان و دوستاران حضرت علی سه برگ برنده دارند اول لحظه مرگ حسرت ندارند دوم وحشت قبر ندارند سوم در قیامت اضطراب و فزع ندارند.

خطیب نمازجمعه شهرستان سیریک ضمن تبریک روز طبیعت گفت: در روز طبیعت حرمت ماه رمضان را نگه داریم و همچنین با طبیعت مهربان باشیم و با زباله های خود را در طبیعت و سواحل زیبا یمان راه نکنیم .

امام جمعه شهرستان سیریک با اشاره به درخواست آتش بس در غزه گفت: آبروی اسرائیل و آمریکا در غزه رفته است و در مقابل حماس تا گردن در گل گیر کرده‌اند، نه عرضه گرفتن و نابودی حماس را دارند و نه عرضه آزادی اسرای را دارند.

خطیب جمعه شهرستان سیریک عنوان کرد:در ایام فتح مکه هستیم به حرمت این ایام به زودی قدس را فتح خواهیم کرد و در قدس شریف نماز اقامه خواهیم کرد و خبر نابودی کامل اسرائیل را خواهیم شنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha