شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / راهپیمایی مردم مشهد در حمایت از زنان و کودکان مظلوم غزه

حوزه / زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) پس از اقامه نماز جمعه با حضور در خیابان اندرزگو حمایت خود را از زنان و کودکان مظلوم غزه اعلام کردند و جنایت های رژیم غاصب اسرائیل را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، بار دیگر در جمعه های خشم، مردم مشهد از قشرهای مختلف در کنار زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) پس از اقامه نماز جمعه با حضور در خیابان شهید اندرزگو به راهپیمایی در حمایت از مردم ، زنان و کودکان غزه پرداختند.

در این اجتماع که پرچم های فلسطین، تابلو نوشته هایی در محکومیت های جنایت رژیم غاصب اسرائیل در هفته های اخیر همراه بود مردم فریاد مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، محکومیت سکوت نهاد بین المللی در مقابل جنایت های این رژیم در غزه همراه بود.

این راهپیمایی تا ابتدای چهارراه شهدای مشهد ادامه داشت و زن، مرد، کودک، نوجوان، حوزوی و دانشگاهی، بازاری و زائران حضرت رضا(ع) در این برنامه حضور داشتند.

در پایان این راهپیمایی بیانیه پایانی تظاهرکنندگان مشهد مقدس در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در قبال وضعیت دردناک ملت فلسطین به ویژه غزه مقاوم قرائت شد.

در این بیانیه آمده است:

بسم ا... الرحمن الرحیم

أَذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ ا... عَلَی نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ

به کسانی که جنگ بر آنان تحمیل گردیده، اجازه جهاد داده شده است؛ چرا که مورد ستم قرار گرفته اند و خدا بر یاری آنها تواناست. (سوره حج ٫ آیه ۳۹ )

ادامه تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین و حمله به مناطق مسکونی، آموزشی درمانی و بیمارستانی، موجی از نگرانی ها و آوارگی مردم بی پناه غزه و کرانه باختری را ایجاد کرده است. این بار رژیم کودک کش صهیونیستی از روی عجز و ناتوانی علاوه بر تکرار ظلمها و جنایات و کشتار بی رحمانه مردم مظلوم فلسطین، جنایتی دیگر از نوع حمله به بیمارستان را مرتکب شد و علاوه بر نقض قوانین بین المللی در عدم حمله به مراکز غیر نظامی وحشی گری خود را به معرض نمایش قرار داد و دلهای مسلمانان جهان و حق طلبان را مالامال از کینه ،نفرت بی تابی و انتقام نمود.

اقدام جنایتکارانه رژیم گرگ صفت و درنده خوی صهیونیستی در غزه به ویژه در بیمارستان شفا و هتک حرمت زنان و دختران مظلوم و بی دفاع فلسطینی ، جنایتی بزرگ و غصه ای دردناک است که هرگز از حافظه تاریخی بشریت محو نخواهد شد.

تردیدی نیست این فاجعه ننگین و پرده دری آشکار صهیونیستها ناشی از بی عملی و سکوت مجامع و مراجع بین المللی و به طور آشکار حمایت وقیحانه دولت منفور و ضد بشری ایالات متحده آمریکا از رژیم جعلی و جنایتکار اشغالگر فلسطین بوده و پایان بخشیدن به این ستمگری های قرون وسطایی، نیازمند عزمی راسخ و اراده ای جهانی است که بیش از همه مدعیان حقوق بشر را مخاطب قرار می دهد.

پر واضح است راهبرد شیطانی نسل کشی و پاکسازی نژادی علیه ملت فلسطین که هم اکنون در دستور کار رژیم پلید صهیونیستی قرار گرفته است ، اگر با واکنش درخور و قاطعانه جامعه جهانی مواجه نشود، بایستی ارتکاب جنایات ننگین و بی رحمی های گسترده تر در سرزمین های اشغالی و در قبال مردم مظلوم غزه را همچنان به انتظار نشست حفظ حرمت نوامیس مسلمین و رزمندگان مقاومت ، خط قرمز امت اسلامی است و هر مسلمان و انسان آزاده ای سکوت در قبال آن را خیانتی نابخشودنی میداند و جنگ رسانه ای دشمنان اسلام و قرآن هرگز قادر نخواهد بود در صف مقاومت و اراده مجاهدان مؤمن که عزم خود را برای انتقام از این فاجعه اسفبار جزم کرده اند خللی وارد سازد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن تقدیر از حضور هوشمندانه مردم علیه جنایت رژیم صهیونیستی با محکومیت شدید این جنایت و یادآوری مجدد مسئولیت جامعه جهانی در قبال وضعیت دردناک فلسطین بویژه غزه مقاوم ، وظیفه مراجع بین المللی و دولتهای اسلامی در پیشگیری از تداوم جنایات جنگی رژیم غاصب صهیونیستی، حمایت از مقاومت اسلامی و مردم مظلوم غزه به ویژه زنان و دختران را تکلیف آحاد ملل اسلامی دانسته و تأکید میکند به فضل الهی جنایتها و بی رحمیهای این روزهای رژیم درنده خوی صهیونیستی که مرزهای وقاحت و شیطان صفتی را جا به جا کرده است در روز جهانی قدس با حضور طوفانی و توفنده ملتهای مسلمان و بلکه حق طلبان و آزادی خواهان جهان پاسخ لازم را دریافت خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha