شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مصلح

حوزه/ امام جمعه برازجان گفت: ائتلاف‌ها و کمپین‌های حامی صهیونیسم درهم شکسته است و هیچ کس حتی آمریکا علاقه‌ای به کمک به رژیم جعلی را ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به جنگ فلسطینیان و ۱۸۰ روز مقاومت غزه و دستاوردهای راهبردی آن، گفت: با گذشت ۱۸۰ روز از طوفان الاقصی مقاومت از محور مقاومت تبدیل به «شبکه مقاومت» شده است. حزب‌الله لبنان، انصارالله یمن، حشدالشعبی عراق، جمهوری اسلامی و دولت سوریه براساس یک تقسیم کار شبکه‌ای با هوشمندی و صبر راهبردی حرکت می‌کنند.

وی افزود: ائتلاف‌ها و کمپین‌های حامی صهیونیسم درهم شکسته است و هیچ کس حتی آمریکا علاقه‌ای به کمک به رژیم جعلی را ندارد.

حجت الاسلام مصلح گفت: شبکه مقاومت بخش اعظم توان خود را رو نکرده است. مقاومت فلسطین نیز بخش عمده‌ی توان خود را به کار نگرفته است اما رژیم غاصب هرچه از فشار نظامی و سیاسی و امنیتی در چنته داشته رو کرده است.

امام جمعه برازجان تصریح کرد: حتی در صورت بکارگیری توان چندبرابری و کمک های بیشتر غرب، راهی برای نجات رژیم جعلی از مخمصه طوفان الاقصی نیست.

حجت الاسلام مصلح بیان کرد: دست مقاومت پُر است و دست دشمن را خوانده است و برای آن سناریوهای مواجهه دارد رژیم غاصب و حامیانش اما، دست مقاومت را نمی‌توانند بخوانند و نمی‌دانند چگونه باید مواجهه کنند.

وی ابراز داشت: شبکه مقاومت حتی مقاومت فلسطین، به تنهایی توان تکثیر طوفان الاقصی را در زمان و مکان مناسب خود دارند.

حجت الاسلام مصلح در ادامه سخنان خود با اشاره به مسئله حجاب، رعایت حجاب در ادارات و اماکن عمومی را واجب شرعی و الزامی دانست و اظهار داشت: طبق قوانین نظام اسلامی، رعایت حجاب یک امر شرعی و الزامی است و عموم مردم متدین نیز به آن ملتزم و پای بند هستند. در قوانین و مقررات، وظایفی برای نهادها، دستگاه ها و عموم مردم برای ایجاد امنیت اخلاقی جامعه و نیز مواجهه با هنجارشکنی ها و عدم رعایت حجاب مشخص شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha