شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه/ ویژه برنامه های لیالی باعظمت قدر با هدف تبیین اهمیت این شب ها و تاثیر معنوی توسل در این ایام، تشریح سیره امیرالمومنین(ع) در طول حیات بابرکتشان همزمان با شب های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان از شبکه اشراق و رادیو استان زنجان پخش خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، ویژه برنامه های لیالی باعظمت قدر با هدف تبیین اهمیت این شب ها و تاثیر معنوی توسل در این ایام، تشریح سیره امیرالمومنین(ع) در طول حیات با برکتشان همزمان با شب های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان از شبکه اشراق و رادیو استان زنجان پخش خواهد شد.

پخش زنده مراسم احیاء شب نوزدهم ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۳:۳۰ با سخنرانی حجت الاسلام موسوی امام جمعه قیدار از محل بقعه قیدار نبی(ع) شهرستان خدابنده آغاز و با قرائت دعای پر فیض جوشن کبیر از شبکه اشراق ادامه خواهد یافت.

همزمان با شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع) مراسم عزاداری و احیاء شب بیست و یکم با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان از ساعت ۲۳ و از صحن مطهر امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان بصورت زنده پخش می شود.

قبل از این مراسم ارتباط زنده aviwest از ساعت ۲۲ تا ساعت ۲۳ از محل مسجد ولیعصر(عج) زنجان با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی تقدیم حضور مومنان شب زنده دار خواهد شد.

مراسم احیاء شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان نیز با حضور خیل مومنان از ساعت ۲۳:۳۰ با سخنرانی حضرت آیت الله سید محمد حسینی زنجانی آغاز و با قرائت دعای جوشن کبیر از محل مسجد جامع زنجان بصورت مستقیم از شبکه اشراق پخش می شود.

گفتنی است نظیر این مراسم از محل هیات ثارالله، هیات فاطمیون و حسینیه اعظم زنجان در شب های نوزدهم، بیست و یکم و بیست سوم از ساعت ۲۳ هرشب بمدت ۱۸۰ دقیقه از شبکه استانی صدا تقدیم شنوندگان عزیز خواهد شد.

قرائت دعای ابوحمزه ثمالی از ساعت ۲:۳۰ بامداد و برنامه از محراب تا معراج از ساعت ۲۱ شب های قدر از دیگر برنامه های معاونت صدا در این ایام است.

سایر برنامه های روتین و زنده شبکه های استانی سیما و صدا مانند ویژه برنامه های افطار و سحر، برنامه خانواده و جوان هم با دعوت از کارشناسان حوزه و دانشگاه ضمن تبیین ابعاد شخصیتی امام علی(ع)، آثار و برکات توسل در شب های قدر را مورد بررسی قرار می دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha