دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
معرفی یک استاد پیشکسوت قرآنی حاضر در نمایشگاه قرآن کریم

حوزه/ حسینعلی شریف در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم و در بیست و نهمین آیین تکریم خادمان قرآن کریم در حوزه حافظان، قاریان و مدرسان قرآن کریم منتخب و توسط رییس جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل و تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، استاد حسینعلی شریف موذن و استاد پیشکسوت قرآنی و مولف کتب مختلف آموزش قرآن کریم است که آموختن قرآن را در سن ۷ سالگی نزد استاد تولیت و استاد احمدیان آغاز کرد و در سال ۱۳۴۷ برای پیشرفت بیشتر نزد استاد بیگلری رفت. در ادامه به تدریس زبان و ادبیات عرب در دبیرستان‌ها پرداخت.

شریف در سال ۱۳۶۲ در تأسیس شبکه رادیویی قرآن کریم نقش زیادی داشت استاد حسینعلی شریف برای آموزش قرآن کریم به کشورهای خارجی مثل ماداگاسکار سفر کرد و به تبلیغ دین اسلام پرداخت. قرائت اذان با صدای حسینعلی شریف با لحنی آرام و ساده بوده و بارها از شبکه‌های مختلف رادیو و تلویزیون پخش شد .

وی پس از بازگشت به ایران، نخستین دارالقران در سال ۱۳۷۱ در منطقه ۱۴ شهر تهران و سایر دارالقرآن‌ها نیز در سال ۱۳۷۷ راه‌اندازی کرد که در مجموع تعداد این دارالقران‌ها به ۶۷۰ مرکز رسید.

حسینعلی شریف در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم و در بیست و نهمین آیین تکریم خادمان قرآن کریم در حوزه حافظان، قاریان و مدرسان قرآن کریم منتخب و توسط رییس جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل و تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha