سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کارگاه گفتگوی آزاد به منظور توسعه زبان رسانه و سیاست برگزار شد

حوزه/ مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه علمیه خوزستان از برگزاری کارگاه گفت‌وگوی آزاد به منظور توسعه زبان رسانه و سیاست در حوزه علمیه خوزستان خبر داد.

حجت الاسلام علیزاده مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه علمیه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، اظهار داشت: کارگاه گفت‌وگوی آزاد به منظور توسعه زبان رسانه و سیاست با محوریت موضوع طوفان الاقصی با مشارکت اساتید برگزار کننده دوره‌های مکالمه زبان عربی در مدارس علمیه اهواز برگزار شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این کارگاه آشنا شدن اساتید برگزار کننده دوره‌های مکالمه زبان عربی با رسانه و اصطلاحات سیاسی به زبان عربی بود.

حجت الاسلام علیزاده بیان کرد: این دوره چهار روزه از تاریخ چهارم الی هشتم فروردین ماه ۱۴۰۲ برگزار شد و استاد این دوره نیز استاد رضا زاده مدرس زبان عربی در حوزه و دانشگاه بود.

وی ادامه داد: امیدواریم باتوجه به آموزش و آمادگی بیش از ۳۰ نفر از اساتید حوزه علمیه خوزستان در زمینه مکالمه زبان عربی، شاهد تقویت زبان عربی که همان زبان قرآن است در مدارس علمیه استان باشیم.

مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه علمیه خوزستان ابراز کرد: باتوجه به حمایت حجت الاسلام و المسلمین بلادیان مدیر حوزه علمیه استان و درخواست مدیران مدارس علمیه قرار است در سال تحصیلی جدید کلاس‌های زبان آموزی در کلیه مدارس علمیه استان برگزار شود.

وی گفت: بررسی طوفان الاقصی، مسئله فلسطین و محور مقاومت، عملکرد محور مقاومت و جمهوری اسلامی ایران در عرصه رسانه، بررسی اصطلاحات سیاسی در رسانه‌های عربی و بررسی عملکرد رسانه‌های اسلامی در تصویب سیاست اسلامی از جمله سرفصل‌های این کارگاه بود.

کارگاه گفت‌وگوی آزاد با هدف توسعه زبان رسانه و سیاست در اهواز برگزار شد

کارگاه گفت‌وگوی آزاد با هدف توسعه زبان رسانه و سیاست در اهواز برگزار شد

کارگاه گفت‌وگوی آزاد با هدف توسعه زبان رسانه و سیاست در اهواز برگزار شد

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha