دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مجله نمایشگاهی شبنم با طراحی نوآورانه در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم

حوزه/ ماهنامه قرآنی، ادبی و هنری شبنم نخستین مجله ملی است که با رویکرد توجه و انتقال پیام‌های اصیل کتاب آسمانی قرآن و توصیه‌های پیامبر اکرم(ص) و اهل‌ بیت(ع) و نیز آموزش فضیلت‌های انسانی برای کودکان ۶-۱۱ سال تهیه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، ماهنامه قرآنی، ادبی و هنری شبنم نخستین مجله ملی است که با رویکرد توجه و انتقال پیام‌های اصیل کتاب آسمانی قرآن و توصیه‌های پیامبر اکرم(ص) و اهل‌ بیت(ع) و نیز آموزش فضیلت‌های انسانی برای کودکان ۶-۱۱ سال تهیه می‌شود.

یکی از نوآوری‌های مجله نمایشگاهی شبنم در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم علاوه در طراحی غرفه بهره‌گیری از مواد بازیافتی، توجه به مرچندایزینگ است.

در یک اقدام نوآورانه دو شخصیت محبوب کودکان در دو مجموعه داستان، به‌صورت عروسک تنپوش از درون قصه‌ها به دنیای واقعی و فضای نمایشگاه آمده‌اند تا با مخاطبان خود معاشرت کنند.

«پوپوف» و «بهشنا» دو کاراکتر فانتزی محبوب کودکان در قصه‌های شبنم هستند که کودکان می‌توانند در محیط نمایشگاه با آنها عکس یادگاری بگیرند و معاشرت کنند.

ماهنامه شبنم با حمایت راهبردی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تهیه و تدوین می‌شود. مدیرمسئول این ماهنامه، محمد مهدی عزیززاده و سردبیر، هاجرخاتون قدمی جویباری است.

گفتنی است: این ماهنامه با توجه به ظرفیت جهانی، در سال گذشته به دو زبان عربی و انگلیسی ترجمه و در نمایشگاه قرآن خارج از کشور عرضه شده است که ان شاءالله در سال جاری این روند ادامه خواهد یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha