دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
توزیع ۲۵۰۰ پرچم ایران توسط اعضای هلال احمر استان قم

حوزه/ مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم گفت: به مناسبت ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران، ۲۵۰۰ پرچم پرافتخار ایران در مبادی ورودی استان در عوارضی قم-تهران و قم- کاشان توسط اعضای این جمعیت بین مسافرین نوروزی توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سید حسین میررضایی، مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم در گفت وگو با خبرنگاران با بیان این که ۱۲ فروردین، روز تجلی واقعی اراده و عزم راسخ در تعیین سرنوشت کشور و نظام و نشان از روحیه استقلال طلبی و آزادیخواهی ملت رشید ایران اسلامی است که با رای اکثریت قاطع مردم در رفراندومی ملی بروز و ظهور یافت گفت: پرچم نماد ملی هر کشور است و زنده نگه داشتن پرچم کشور ایران به معنای زنده نگه داشتن انقلابی نشأت گرفته از بطن دین مقدس اسلام است.

وی افزود: به همین منظور جمعیت هلال احمر استان قم در پایگاه های ثابت و سیار طرح ملی خدمات نوروزی خود اقدام به فضاسازی و نصب پرچم جمهوری اسلامی کرد.

میررضایی ادامه داد: ۸۰ نفر از امدادگران، جوانان و داوطلبان نیز با استقرار در مبادی ورودی استان قم در عوارضی قم به تهران و قم به کاشان، اقدام به توزیع ۲۵۰۰ پرچم پرافتخار ایران بین مسافرین نوروزی و فضایی نشاط آور را فراهم کردند.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم اضافه کرد: جمعی از اعضای این جمعیت در مراسم اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابل شهرداری نیز حضور داشتند.

میررضایی خاطر نشان کرد: ین مراسم و پرچم های توزیع شده توسط اعضای هلال احمر استان قم در مبادی ورودی، با مشارکت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha