سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان در پی حمله ناجوانمردانه و بزدلانه رژیم غاصب صهیونیستی به محل کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه پیامی را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در حمله ناجوانمردانه و بزدلانه رژیم غاصب صهیونیستی به محل کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه پیامی را صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت سرداران عزیز اسلام و ایران که در حمله ناجوانمردانه و بزدلانه رژیم غاصب صهیونیستی به محل کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه رخ داد قلب و روح همه ما را آزرده خاطر کرد.

برای خود این شهیدان عزیز بسی مایه مباهات است که در روز شهادت مولی الموحدین امیرالمومنین علیه السلام و در ماه مبارک رمضان به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند ولی برای ما سبب خسارت و حسرت است که چنین عزیزان شجاع و کارآمدی را از دست داده‌ایم.

این جانب شهادت سردار سرافراز اسلام سرتیپ محمد رضا زاهدی و سایر وابستگان نظامی جمهوری اسلامی ایران را به محضر حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و برای شهدای عزیز علو درجات را از خداوند طلب می‌نمایم.

سید محمد نبی موسوی فرد

سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳

رمضان المبارک ۱۴۴۵

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha