سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حمله به کنسولگری ایران در دمشق

حوزه/ دفتر تبلیغات اسلامی، ضمن محکوم کردن حمله ددمنشانه و نیز نسل‌کشی وحشیانه رژیم صهیونیستی در فلسطین مظلوم و جنایات آن در سوریه و لبنان؛ خواستار پاسخ قاطع و بازدارنده نسبت به تجاوزات رژیم تروریست اسرائیل است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه دفتر تبلیغات اسلامی در محکومیت حمله به کنسولگری ایران در دمشق به این شرح است:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلاً (احزاب/۲۳)

عروج ملکوتی جمعی از مستشاران نظامی جبهه مقاومت با حمله تروریستی رژیم صیهونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را به محضر امام عصر و مقام معظم رهبری و ملت شریف و شهیدپرور تسلیت عرض می‌کنیم.

جنایتکارانی که به زنان و کودکان بی‌دفاع رحم نمی‌کنند و مراکز درمانی را با قصاوت هرچه تمام‌تر ویران می‌کنند، طبعا حرمت قوانین بین‌المللی و ضوابط دیپلماتیک را رعایت نکرده و برخلاف موازین صریح حقوقی به هر محیطی تجاوز می کنند.

شهادت مجاهدان ایرانی در جبهه مقاومت، گویای ایستادگی جمهوری اسلامی ایران بر اصول انسانی و اسلامی خویش در حمایت از مظلومان در برابر ظلم و ظالمان است.

دفتر تبلیغات اسلامی، ضمن محکوم کردن این حمله ددمنشانه و نیز نسل‌کشی وحشیانه آن رژیم در فلسطین مظلوم و جنایات آن در سوریه و لبنان؛ خواستار پاسخ قاطع و بازدارنده نسبت به تجاوزات رژیم تروریست اسرائیل می‌باشد.

در این ایام عزیز سلام و مغفرت و درجات متعالی را برای این شهیدان سعادتمند؛ و صبر و اجر مضاعف برای خانواده‌های محترمشان و پیروزی کامل جبهه مقاومت بر استکبار جهانی را از خداوند متعال مسئلت داریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha