سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
گفت و گو با حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی عراقی

حوزه/ حوزه های علمیه در این نمایشگاه خوش می درخشند، نقش حوزه های علمیه و روحانیت در عرصه هایی که به قرآن مربوط می شود را چه در عرصه های آموزشی و پژوهشی و چه عرصه های هنری و فرهنگی را در این بخش از نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به خوبی می توانیم مشاهده کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی عراقی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم، با حضور در غرفه مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه در بخش حوزوی سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با تسلیت ایام شهادت حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام و قبولی طاعات همگی در ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه در این نمایشگاه خوش می درخشد, نقش حوزه های علمیه و روحانیت در عرصه هایی که به قرآن مربوط می شود را چه در عرصه های آموزشی و پژوهشی و چه عرصه های هنری و فرهنگی را در این بخش از نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به خوبی می توانیم مشاهده کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: در این بخش حوزوی و آثاری که به خوبی ارائه شده است دو چیز توجه من را به خود جلب کرد، اول فعالیت های بین المللی حوزه که نشان از پیشرفت و توجه به عرصه بین الملل در حوزه های علمیه است و نکته دوم در عرصه مشاوره های قرآنی است. اینکه ما قرآن را وارد همه عرصه های زندگی امروز کنیم و نشان دهیم که قرآن کریم علی رغم همه چیزهای متنوعی که در زندگی بشر آمده است، اما می تواند پاسخگوی نیازهای انسان در همه زمان ها باشد بسیار کار خوب و موثری است که باید با قوت بیشتری ادامه پیدا کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی عراقی در پایان سخنان خود با اشاره به اهمیت فعالیت قرآنی در عرصه فضای مجازی و پاسخ به شبهات مردم به ویژه نسل نو تاکید کرد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: فضای مجازی امروزه تبدیل به فضای حقیقی شده و تاثیرگذاری زیادی دارد, بحمدالله فعالان قرآنی و به ویژه حوزه توانسته در این عرصه خوب حاضر شود و دستاوردهای خوب قرآنی خود را در معرض دید و استفاده قرار دهد که جای تقدیر و تشکر دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha