سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
روز قدس

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خوزستان در پیامی آحاد مردم را به شرکت پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین بلادیان مدیر حوزه علمیه خوزستان در پیامی ضمن دعوت آحاد مردم به حضور در راهپیمایی روز قدس بر همراهی حوزه علمیه خوزستان با مردم تٱکید کرد.

متن پیام به شرح زیر است؛

فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ الْآخِرَةِ لِیَسُوءُوا وُجُوهَکُمْ وَلِیَدْخُلُوا الْمَسْجِدَ کَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَلِیُتَبِّرُوا مَا عَلَوْا تَتْبِیرًا اسراء/۶

جرم و جنایت، نسل‌کشی وحشیانه و تجاوزات ددمنشانه رژیم سفاک و جعلی اسرائیل سالهاست که مانند غده‌ای سرطانی موجب آلام و رنجش امت اسلامی بوده و هست.

لکن بمباران، قحطی، کشتار و تخریبی که در این شش ماه مرتکب شدند، باعث بیداری همه جوامع بشری و برگزاری تجمعات و راهپیمایی های متعدد و پرشور در اقصی نقاط جهان شده است و روحیه حیوانی حاکمان سفاک و مستکبر این رژیم بیش از پیش برای جهانیان آشکار شده است.

کوته‌فکری سران آنها در تصمیم عجولانه حمله و جسارت به حاکمیت کشوری که مردمانش به غیرت و شجاعت و دلیری زبانزد خاص و عام است، هویدا شد و زمینه تحقق وعده الهی را آشکارتر نمود.

عاجزانه از خداوند متعال مسئلت داریم که ما را لایق تحقق وعده خویش گرداند و ما در افتخار محو نمودن این غده چرکین سرطانی سهیم باشیم.

حضور و دعوت به راهپیمایی روز قدس این یادگار پربرکت امام راحل خمینی کبیر قدس سره کمترین وظیفه آحاد مردم ولایتمدار ایران است که در این راستا حوزه علمیه استان خوزستان ضمن دعوت از آحاد مردم شریف استان خوزستان جهت شرکت در راهپیمایی روز جمعه مثل همیشه در کنار و خادم هم‌میهنان عزیز می‌باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha