پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
دیرباز

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین دیرباز گفت: پشتیبان اصلی اسرائیل، آمریکاست و  اگر آمریکا دست از حمایت رژیم کودک کش اسرائیل بردارد، این رژیم با سرعت سقوط خواهد کرد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین عسگر دیرباز، امروز در سخنرانی پس از راهپیمایی روز قدس ارومیه که در مصلای امام خمینی شهر برگزار شد، اظهار داشت: سرعت زوال اسرائیل تشدید شده و امروزه در باتلاق افتاده و هرچه بیشتر تلاش می کند بیشتر در این باتلاق فرو می رود.

وی ادامه داد: اگر امروز دنیا شاهد است که در روز قدس، نه فقط مردم مسلمان در کشورهای اسلامی، بلکه تمامی مردم آزادی خواه در دفاع از آرمان فلسطین و علیه اسرائیل شعار می دهد و اگر مردم غزه و فلسطین ایستادگی کردند، بخاطر این است که مبارزات مردمی شده است.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: پشتیبان اصلی اسرائیل، آمریکاست و اگر آمریکا دست از حمایت رژیم کودک کش اسرائیل بردارد، این رژیم با سرعت سقوط خواهد کرد.

وی ضمن قدردانی از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، گفت: مردم آذربایجان غربی همواره در پشتیبانی از ولی فقیه همچنان با وجود مشکلات پای انقلاب ایستاده اند و مسئولین نیز باید بیش از گذشته برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

حجت الاسلام و المسلمین دیرباز با بیان اینکه ملت ایران همیشه حامی قدس شریف است، گفت: راهپیمایی مردم در روز قدس نشان داد، ملت فلسطین پشتیبان دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha