پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
تصاویر / آخرین نماز جمعه همدان در ماه مبارک رمضان 1403

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان همدان، با تأکید بر اینکه سران و مسئولان برخی از کشورهای اسلامی شریک در ظلم هستند، گفت: برخی علمای اسلام چگونه خودتان را مسلم می‌دانید؟ چگونه از اسلام دفاع نمی‌کنید و چرا فتوا به حرمت استفاده از کالاهای رژیم صهیونیستی نمی‌دهید؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه همدان با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا، اظهار داشت: حق انتقام با صبر استراتژیک منافاتی ندارد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی باعث شکست راهبرد "از نیل تا فرات" رژیم صهیونیستی شد، گفت: کودک‌کشی‌های رژیم صهیونیستی برای جبران ضعف و ایجاد هزینه برای جبهه مقاومت است و در این عرصه به دنبال توسعه میدان درگیری است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با تأکید بر اینکه سران و مسئولان برخی از کشورهای اسلامی شریک در ظلم هستند، یادآور شد: برخی علمای اسلام چگونه خودتان را مسلم می‌دانید؟ چگونه از اسلام دفاع نمی‌کنید و چرا فتوا به حرمت استفاده از کالاهای رژیم صهیونیستی نمی‌دهید؟

وی با اشاره به نقش جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران اسلامی در عرصه تقویت جبهه مقاومت، اظهار کرد: کدام کشور دنیا مانند ایران، نه تنها از مظلوم حمایت می‌کنند بلکه وجدان دنیا را هم به حرکت در می‌آورد.

امام جمعه همدان، افزود: مردم متدین ما با وجود تمام تبلیغات سوءدشمن حرمت ماه رمضان و شهادت حضرت علی(ع) را در روز ۱۳ فروردین نگه‌داشتند.

وی با بیان اینکه برای انجام فرایض در جامعه باید اقتصاد سالم و صالح حاکم باشد، خاطرنشان کرد: اقتصاد دارای مشکل، نیازمند برنامه اصولی برای شناخت درد و درمان است.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی تصریح کرد: مردم وقتی به بازار می‌روند، باید احساس کنند تلاش مسئولان در وضعیت اقتصاد تاثیرگذار بوده است.

وی با تأکید بر اینکه مردم لایق بهترین‌ها هستند، ابراز کرد: مسئولان باید به معنای واقعی کلمه قدردان مردم باشند و برای حل مشکلات و دغدغه‌های موجود تمام تلاش خود را به کار گیرند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha