سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
صفایی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه  بر اساس آمارها میزان بدهی برخی از زندانیان جرایم غیرعمد مالی بسیار پایین است ابراز داشت: لازم است همگان برای آزادی این زندانیان مشارکت کنند و در این ارتباط جشن گل‌ریزان در همه ماه‌های فصول سال برپا شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آئین جشن گل‌ریزان و آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی زندان‌های استان بوشهر صبح امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان در سالن اداره بندر بوشهر برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری در این آئین با بیان اینکه برگزاری چنین برنامه‌هایی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است گفت: لازم است با همکاری خیرین در هر ماه زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی استان بوشهر فراهم شود چراکه یک روز آزادی این افراد جلوتر قرار بگیرد آثار مهمی در خانواده آنان دارد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر از همه کسانی که به ویژه در ماه مبارک رمضان بانی خیر هستند تقدیر کرد و افزود: از همه افرادی که در عرصه توجه به نیازمندان و مددجویان خدمات‌رسانی و با خداوند متعال مشارکت می‌کنند تشکر می کنیم.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان همه میهمان خداوند متعال هستند و هر کار خیر در این ماه همکاری با میزبانی، حضرت باری‌تعالی است گفت: آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی با واسطه‌گری خیرین در راستای نیت خداوند در این ماه بسیار با عظمت است و در این راستا خدمات ستاد دیه استان بوشهر جای تقدیر دارد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه بر اساس آمارها میزان بدهی برخی از زندانیان جرایم غیرعمد مالی بسیار پایین است ابراز داشت: لازم است همگان برای آزادی این زندانیان مشارکت کنند و در این ارتباط جشن گل‌ریزان در همه ماه‌های فصول سال برپا شود.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه خیرین و نیکوکاران در استان بوشهر در همه امور خیر و خدمات به نیازمندان مشارکت دارند خاطرنشان کرد: اکنون استان بوشهر در عرصه وصول زکات و کمک به مددجویان کمیته امداد در سطح کشور مقام نخست دارد که این مهم نشان از همکاری خیرین در عرصه‌های رسیدگی به مشکلات جامعه و کمک به مددجویان و نیازمندان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha