دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام سبحانیان

حوزه/ مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الغدیر در مراسم بزرگداشت شهدای امنیت استان یزد گفت: حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران و به شهادت رساندن مستشاران نظامی ما در حقیقت نشان دهنده استیصال و دریوزگی رژیم جنایتکار صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، حجت الاسلام والمسلمین سبحانیان مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الغدیر یزد، در مراسم بزرگداشت شهدای امنیت استان یزد که پیش از ظهر امروز در مسجد روضه محمدیه برگزار شد اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند شهید زاهدی از دهه ۶۰ در همه صحنه‌های خوف و خطر حضور داشت و انتظار شهادت می‌کشید و این شهیدان چیزی را از دست ندادند بلکه شهادت را به دست آوردند اما رژیم منحوس صهیونیستی باید منتظر عواقب جنایتی که مرتکب شده است باشد و به فرموده رهبری ما سیلی به آنها می‌زنیم و آنها را از عملکردشان پشیمان خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: ما مطمئنیم که فرمایش رهبری مبنی بر سیلی به رژیم صهیونیستی و پشیمان‌کردن این رژیم، محقق خواهد شد و همانگونه که معظم‌له فرمودند عمر رژیم اشغالگر قدس به پایان رسیده است و همین‌گونه هم است و انتقام عزیزانمان نیز خواهیم گرفت.

مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الغدیر یزد گفت: حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران و به شهادت رساندن مستشاران نظامی ما در حقیقت نشان دهنده استیصال و دریوزگی رژیم جنایتکار صهیونیستی است.

استکبار جهانی جواب شیطنت خود را خواهد دید

سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در این مراسم گفت: مطمئن باشید که استکبار جهانی جواب شیطنت خود را خواهد دید و خون‌بهای شهدای ما چیزی جز نابودی استکبار جهانی نیست.

وی خاطر نشان کرد: مطمئن باشید که استکبار جهانی جواب شیطنت خود را خواهد دید و خون‌بهای شهدای عزیز ما چیزی جز نابودی رژیم کودک‌کش، تفکر صهیونیسم و استکبار جهانی و ایجاد تمدن اسلامی نیست.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: شهدا ثابت کردند که پای انقلاب و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و ان‌ شاءالله که اجر این عزیزان و خانواده آن‌ها با صاحب این روزها، امام علی (ع) باشد.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha