دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1149182
۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳
محدودیت‌های ترافیکی عید فطر در اردبیل از ساعت ۲۴ امشب اعمال می‌شود

حوزه/ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در دو فاز به مناسبت عید سعید فطر در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، سرهنگ حجت فتاحی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای هر چه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شدن نماز عید سعید فطر، محدودیت‌های ترافیکی در اردبیل در دو فاز انجام خواهد شد.

وی با اشاره به فاز اول محدودیت‌ها، خاطرنشان کرد: محدودیت و ممنوعیت توقف از ساعت ۲۴ امشب (سه‌شنبه) اعمال شده و توقف هر نوع وسیله نقلیه در محل اجرای مراسم واقع در پیاده‌راه شهیدگاه و محیط پیرامونی آن ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل در خصوص فاز دوم محدودیت‌ها، گفت: محدودیت تردد از ساعت ۰۴:۰۰ صبح روز عید سعید فطر اعمال شده و تردد هر نوع وسایل نقلیه از چهارراه ملت به سمت بازار و بازار به سمت ملت و تمامی معابر منتهی به چهارراه شهیدگاه ممنوع خواهد بود.

فتاحی اظهار کرد: در صورتی که خودروی همشهریان به محل دیگری هدایت شده بود، می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن‌های ۱۱۰ و ۱۲۰ از محل خودروی خود مطلع شوند.

وی از همشهریان و هم‌استانی‌های اردبیلی خواست تا همچون سالیان گذشته، خادمان و خدمتگذاران خود در پلیس راهنمایی و رانندگی را در راستای خدمت‌رسانی هر چه بهتر یاری کنند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha