چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 1149306
۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۹
ر

حوزه / مراسم کلنگ زنی مرکز مهرورزی جامعه اوتیسم کاشان در زمینی به مساحت  ۳ هزار متر مربع با حضور جمعی از مسئولان و خانواده‌های اوتیسم با کمک خیرین، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، روز گذشته مراسم کلنگ زنی مرکز مهرورزی جامعه اوتیسم کاشان در زمینی به مساحت ۳ هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان در ابتدای جاده نوش آباد با حضور جمعی از مسئولان و خانواده‌های اوتیسم با کمک خیرین، برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین میرسید حسن اعتمادی کاشانی، اظهار داشت: کسی که در کار شر همکاری داشته باشد، برایش حکم جاری خواهد بود.

تولیت مدارس آیت الله اعتمادی، با بیان اینکه کسانی که توانایی انجام کار خیر دارند، باید در این عرصه ورود کنند، گفت: بحث اوتیسم یکی از گرفتاری‌هایی است که بعضی از خانواده‌ها در کاشان در گیر آن هستند.

موسسه خیریه جامعه حامی اوتیسم کاشان، تصریح کرد: مسئولیت اجتماعی ما ایجاب می‌کند در جهت رفع مشکلات این قشر از جامعه با جدیت ورود پیدا کنیم.

حجت الاسلام حجبری نماینده دفتر امام جمعه کاشان نیز در این مراسم با بیان اینکه بیماری اوتیسم برای کودکان بالای ۱۴ الی ۱۵ سال در کاشان تعریف نشده است، اظهار کرد: جا دارد خیرین برای ساماندهی کودکان بالای ۱۵ سال اوتیسم در این شهرستان قدمی بردارند.

وی افزود: بر اساس نظر کارشناسان میزان تاب آوری مادران کودکان اوتیسم پایین آمده و ظرف سه ثانیه تبدیل به مشاجره می‌شود.

نماینده دفتر امام جمعه کاشان خاطرنشان کرد: خیرین با ساخت این مجموعه، می‌توانند هنر گفت‌وگو و کنار هم بودن را برای خانواده ‌هایی که کمتر دیده می‌شوند، رقم بزنند.

حجت الاسلام حجبری، تصریح کرد: ایجاد فضایی مناسب برای نگهداری و تربیت کودکان اوتیسم، در کاهش مشکلات خانواده‌های اوتیسم می‌تواند نقش به‌سزایی داشته باشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha