دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
علیرضا حسین‌نژاد

حوزه/ حسین‌نژاد گفت: هموطنان می‌توانند علاوه بر پرداخت حضوری در پایگاه‌های سطح استان، از طریق روش‌های آنلاین و غیرحضوری نیز فطریه و کفاره خود را پرداخت کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علیرضا حسین‌نژاد با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای جمع‌آوری فطریه و کفاره، اظهار داشت: هموطنان می‌توانند علاوه بر پرداخت حضوری در پایگاه‌های سطح استان، از طریق روش‌های آنلاین و غیرحضوری نیز فطریه و کفاره خود را پرداخت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل، به طراحی اپلیکیشن برای پرداخت آسان فطریه و کفاره اشاره کرد و گفت: هم استانی‌ها می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن، فطریه و کفاره خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند.

حسین‌نژاد همچنین از امکان پرداخت فطریه و کفاره از طریق دستگاه کارتخوان نانوایی‌ها خبر داد و یادآور شد: برای اولین بار این امکان فراهم شده تا هم استانی‌ها با مراجعه به نانوایی‌ها و انتخاب گزینه فطریه و کفاره از طریق کارتخوان، نسبت به پرداخت فطریه و کفاره خود اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل، با بیان اینکه شماره کارت‌های جداگانه‌ای نیز برای جمع‌آوری فطریه عام، فطریه سادات، کفاره غیرعمد و کفاره عمد در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: هم استانی‌ها می‌توانند از طریق تلفن همراه و یا دستگاه‌های کارتخوان، پرداختی‌های خود را انجام دهند.

وی ابراز کرد: هم استانی‌ها می‌توانند از طریق کد دستوری #۵*۰۴۵*۸۸۷۷* نسبت به پرداخت فطریه و کفاره خود اقدام کنند.

حسین‌نژاد تصریح کرد: همکاران کمیته امداد در محل برپایی نماز عید فطر به ویژه جلوی مصلی بزرگ اردبیل با داشتن کارت شناسایی معتبر حاضر خواهند بود تا فطریه و کفارات مومنان را جمع‌آوری کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه مبالغ جمع‌آوری شده در کوتاه‌ترین زمان به حساب کمیته امداد استان‌ها و شهرستان‌ها واریز می‌شود، اظهار کرد: این مبالغ صرف رفع نیازمندی فقرا و مددجویان کمیته امداد خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha