دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مراقب کلاهبرداری در عید فطر باشید!

حوزه/ معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل با اشاره به افزایش فعالیت کلاهبرداران در مناسبت‌های ملی و مذهبی، نسبت به احتمال کلاهبرداری از شهروندان در پوشش پرداخت فطریه، زکات و کفاره در عید فطر هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل به نقل از دبیرخانه ارتقای آگاهی‌های عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل، جهانگیر جوانمرد روز سه شنبه نسبت به احتمال کلاهبرداری از شهروندان در پوشش پرداخت فطریه، زکات و کفاره در عید فطر هشدار داد.

جهانگیر جوانمرد با اشاره به افزایش فعالیت کلاهبرداران در مناسبت‌های ملی و مذهبی، گفت: شهروندان به هیچ عنوان به افراد ناشناس اعتماد نکنند و این امور را از روش‌های شناخته شده و معتبر انجام دهند.

وی با بیان اینکه کلاهبرداران ممکن است با راه‌اندازی سایت‌های جعلی، ارسال پیامک، سوء استفاده از نام افراد مشهور یا جعل عنوان سازمان‌های مختلف اقدام به کلاهبرداری کنند، افزود: مردم در صورت تمایل به پرداخت اینترنتی فطریه، کفاره و نذورات خود، فقط از طریق صفحه‌های معتبر ارگان‌های مربوطه که از سوی رسانه‌های رسمی اعلام می‌شود، اقدام کنند.

جوانمرد تاکید کرد: مردم برای پرداخت فطریه و سایر واجبات شرعی، به افراد و موسسات معتبر و شناخته شده مراجعه و از اعتماد به افراد ناشناس خودداری کنند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha