دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام باقری بنابی

حوزه/حجت الاسلام باقری بنابی، امام جمعه پارس آباد،بیان کرد: حضور پر شکوه و گسترده مردم در نماز عید فطر، نشانه وحدت و اتحاد میان مسلمانان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل،حجت الاسلام باقری بنابی، امام جمعه پارس آباد در مصاحبه ای، حضور پرشور و گسترده مردم در نماز عید فطر را نشانه وحدت و اتحاد میان مسلمانان دانست.

وی با اشاره به برکات معنوی ماه مبارک رمضان، شرکت در نماز عید فطر را یکی از این برکات عنوان کرد و گفت: ماه رمضان فرصتی برای تهذیب نفس است و مسلمانان باید بیشترین بهره را از این ماه پر برکت الهی دریافت کنند.

امام جمعه پارس آباد با بیان اینکه رمضان با تمام لحظات بی بدیل صفا و رحمتش گذشت، اظهار داشت: شکوه عید فطر در نماز عید فطر تجلی می‌یابد و مردم خداجوی و سرشار از عشق به ذات احدی، در این روز با حضور در نماز عید فطر، وحدت و همدلی خود را به نمایش می‌گذارند.

حجت الاسلام باقری بنابی در پایان، ضمن تبریک عید سعید فطر به مردم موحد و متدین شهرستان پارس آباد، از آنها دعوت کرد تا در نماز باشکوه عید فطر که به امامت ایشان در روز چهار شنبه از ساعت ۷ صبح در مصلی امام خمینی (ره) این شهرستان اقامه خواهد شد، شرکت کنند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha