سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
الهی

حوزه/فرمانده انتظامی استان لرستان در پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی استان در پیامی عید سعید فطر را به هم استانی های عزیز، همکاران خدوم و خانواده های محترم آنان تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

رمضان ماه ضیافت الهی، ماه انس با قرآن و رحمت و مغفرت به پایان رسید و خوشا بر آنان که در این ماه مبارک توشه‌ای از تقوی برگرفتند و خانه آخرت خویش را آباد کردند.

عید سعید فطر، تحفه خداوند متعال به مؤمنانی است که با روزه به غبار روبی خانه دل پرداخته، پلیدی را از جان خود بیرون رانده و به جای آن اخلاص و ایمان را جایگزین کرده اند.

عید فطر، روز شادمانی پرهیزگارانی است که با برچیدن زنجیر تعلقات مادی و مهار خواهش های نفسانی خویش درخواست توبه و بازگشت شان به درگاه خداوند یکتا مقبول افتاده است و طلیعه ماه شوال پرهیزگاران را در جشن عبادت و امساک به همخوانی می خواند تا خدای را شاکر شوند.

اینجانب حلول ماه مبارک شوال و فرا رسیدن عید سعید فطر را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مسلمین جهان، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، اقشار مختلف مردم و همه همکاران سخت کوش و خانواده های محترم آنان در مجموعه فرماندهی انتظامی استان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنم.

فرمانده انتظامی استان لرستان
سرتیپ دوم ستاد یحیی الهی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha