دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام نعمتی

حوزه / در مراسم گرامیداشت شهدا، با تأکید بر ضرورت پاسداری از انقلاب اسلامی، گفت: امنیت امروز کشورمان را مدیون خون شهدا هستیم و باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت‌الاسلام نعمتی امروز در مراسم گرامیداشت شهدای کنسولگری ایران در سوریه و شهدای نیروی‌انتظامی راسک در مصلی نیر، با اشاره به جایگاه والای شهدا در نزد خداوند متعال، اظهار داشت: امنیت و آرامشی که امروز در کشورمان حاکم است، به برکت خون شهدای والامقام است که جان خود را در راه دفاع از اسلام و انقلاب فدا کردند.

وی افزود: ما باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم و در مسیر پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های شهدا گام برداریم.

امام‌جمعه شهرستان نیر با بیان اینکه شهید آوینی، شهید صیاد شیرازی و سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی الگوهای تمام‌عیار برای نسل جوان هستند، گفت: باید با تاسی از سیره و روش این شهدای والامقام، در راه حفظ و حراست از انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام نعمتی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: دشمنان این انقلاب شب و روز در تلاش‌اند تا با ایجاد تفرقه و ناامیدی، تمرکز ملت ایران را از داشته‌هایمان دور کنند.

وی تصریح کرد: مردم باید آگاه باشند و با بصیرت و هوشیاری در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنند.

امام‌جمعه شهرستان نیر در پایان با تأکید بر ضرورت رسیدگی به مشکلات مردم، گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری بارها به رؤسای جمهور قبلی و فعلی تأکید کرده‌اند، حل مشکلات معیشتی، مسکن، اشتغال و سایر مشکلات مردم باید در اولویت برنامه‌های مسئولان قرار بگیرد.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha