دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت اسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: ما باید قدردان مجاهدت سربازان نظام در تحقق امنیت کشور در عرصه های مختلف باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر لائینی طی سخنانی در نماز عید فطر با بیان این که فطر روز توبه از خیالات پنهانی دل است و باید تصمیم بگیریم که دیگر به سمت گناه بازنگردیم، اظهار داشت: روز فطر باید زکات جان، زکات تن و زکات مال پرداخت کنیم و زکات جان لباس تقواست که باید بر تن پوشید و زکات تن زکات فطریه بوده و زکات مال در اموال ماست. توبه زمینه ساز کسب تقواست که باید سرلوحه زندگی قرار گیرد. تمام کننده روزه ماه مبارک رمضان بستگی به پرداخت زکات فطر دارد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران افزود: در شب های قدر و ایام شهادت امیرالمؤمنین(ع) مردم سنگ تمام گذاشتند و نشان دادند که ارادت به اهل بیت(ع) فوق همه ارادات ماست و همه در عین اینکه به آداب و رسوم خود توجه داریم اما در جایی که با حرمت‌های دینی همخوانی نداشته باشد بُعد معنوی مهم‌تر است.

وی در ادامه ضمن محکومیت اقدامات تروریستی در دمشق و سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: سربازان نظام در بعد امنیت خوش درخشیدند و شاهدیم کارگزاران نظام برای رفع مشکلات تلاش دارند و ما باید قدردان خدمات سربازان نظام و وطن در تحقق امنیت کشور باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی بیان داشت: عید فطر عید سرور مؤمنان بوده و خداوند می‌خواهد در دل مؤمنان سرور باشد و اعیاد و به ویژه عید فطر روز بدست آوردن دل‌هاست.

عضو خبرگان رهبری همچنین افزود: در روز عید فطر خدای متعال جوایز متعددی به انسان های مؤمن می‌دهد و روز عید فطر روز دل به دست آوردن است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha