دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: علی صیاد شیرازی، مردی در نهایت خلوص، پاک نیت و صبور بود. وی عمر با برکت خویش را، در راه خدمت به اسلام و میهن بر ضد دشمنان و به جنگیدن با آنان سپری نمود. بزرگ مردی که قلبش همیشه برای مردم ایران می‌طپید. 

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی امروز در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی در تبریز، گفت: علی صیاد شیرازی، مردی در نهایت خلوص، پاک نیت و صبور بود. وی عمر با برکت خویش را، در راه خدمت به اسلام و میهن بر ضد دشمنان و به جنگیدن با آنان سپری نمود. بزرگ مردی که قلبش همیشه برای مردم ایران می‌طپید.

وی افزود: مردم انقلابی و نیروهای مردمی و سپاهی در سراسر کشور، وی را با نام رزمنده ای شجاع و ارتشیِ دلاور می شناختند. او که خود را خدمت گزار مردم می دانست و با وجود مشغله زیادی که داشت، هرگز از پاسخ گویی به درخواست های مردمی و رسیدگی به مشکلات آنان وانمی ماند. صیاد، خویش را در مقابل خانواده شهدا خجل می دید و در نهایت به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

سردار سرتیپ دوم عباسقلی‌زاده، فرمانده سپاه عاشورا در این مراسم گفت: شهید صیاد شیرازی در واقع منادی وحدت بین نیروهای مسلح بود که به این اعتقاد خود جامه عمل پوشاند و اجازه نداد بین این دو نیرو اختلاف به وجود آید.

وی ادامه داد: صیاد شیرازی نمونه بارز شرف، غیرت، وطن دوستی، ولایت پذیری و سربازی بی‌چون و چرای ملت بزرگ ایران اسلامی بود و حماسه‌آفرینی و نقش بی بدیل و بارز ایشان در طراحی و فرماندهی عملیات های بزرگ دفاع مقدس و خلق پیروزی‌های بزرگ در سرنوشت سازترین روزگاران این ملت، از وی شخصیتی کم نظیر و بی بدیل ساخت و الگویی ماندگار در تاریخ نیروهای مسلح کشور شد.

عباسقلی‌زاده گفت: امروزه وحدت نیروهای مسلح مدیون چنین مردان بزرگی است و وظیفه ماست که این روحیه ولایت مداری، سلحشوری، اخلاص و پرهیزگاری را در خود و نسل آینده ترویج دهیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha