پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
حوزه علمیه امام محمد باقر (ع) پارس آباد طلبه می‌پذیرد

حوزه / علاقه‌مندان به تحصیل علوم دینی می‌توانند از مقطع هشتم به بالا در حوزه علمیه امام محمد باقر (ع) پارس آباد ثبت نام کنند. این حوزه علمیه علاوه بر آموزش رایگان، امکانات رفاهی و برنامه‌های جانبی متنوعی را نیز برای طلاب خود ارائه می‌دهد.

حجت‌الاسلام رضا بهشتی، مدیر حوزه علمیه امام محمد باقر (ع) پارس آباد، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، از آغاز ثبت نام این حوزه علمیه برای سال تحصیلی جدید خبر داد.

وی با بیان اینکه پذیرش در این حوزه علمیه از مقطع هشتم به بالا انجام می‌شود، گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه حضوری به حوزه علمیه برادران پارس آباد واقع در میدان سپاه، جنب مزار شهدا، روبروی مدرسه ابن سینا و یا از طریق سایت www.paziresh.ismc.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

بهشتی با اشاره به مزایای تحصیل در حوزه علمیه امام محمد باقر (ع) پارس آباد، اظهار داشت: این حوزه علمیه علاوه بر ارائه آموزش‌های رایگان، امکانات رفاهی از جمله اسکان رایگان، و برنامه‌های جانبی متنوعی از جمله آموزش رایگان زبان عربی و انگلیسی، کلاس‌های حفظ قرآن و تجوید، استفاده از اساتید مجرب قم، برنامه‌های زیارتی، ورزشی و تفریحی و ... را نیز برای طلاب خود ارائه می‌دهد.

مدیر حوزه علمیه امام محمد باقر(ع) پارس آباد در ادامه به امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر اشاره کرد و گفت: طلاب این حوزه علمیه پس از اتمام دوره سطح، می‌توانند در رشته‌های حقوق، مدیریت، روانشناسی، جامعه شناسی، کلام، فلسفه، فقه و اصول، تفسیر، علوم سیاسی، علوم حدیث، تاریخ، مدرسی معارف، اقتصاد و ... ادامه تحصیل دهند.

بهشتی در پایان از علاقه‌مندان به تحصیل علوم دینی دعوت کرد تا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۱۴۸۰۹۲۹۰۹ تماس حاصل کنند و یا به آدرس وزه علمیه امام محمد باقر (ع)، پارس آباد، میدان سپاه، جنب مزار شهدا، روبروی مدرسه ابن سینا مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha