سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
محسن زاده

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران هرمزگان گفت: بیش از ۷۰۰ مبلغه به صورت شبکه ای در سراسر استان هرمزگان به فعالیت تبلیغی در ماه مبارک رمضان پرداختند.

خانم زهرا محسن زاده معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، اظهار داشت: بیش از ۷۰۰ مبلغه به صورت شبکه‌ای در سراسر استان هرمزگان همزمان با بهار طبعیت و بهار قرآن به فعالیت‌های تبلیغی پرداختند.

وی با اشاره به برخی آسیب‌های اجتماعی و موقعیت گردشگری استان هرمزگان، گفت: خواهران طلبه با راه‌اندازی غرفه‌های حجاب و عفاف در سواحل، پارک‌ها و محافل عمومی به اقامه امر به معروف و نهی از منکر در قالب تذکر لسانی، اهدای هدایا و بسته‌های معرفت‌افزایی پرداختند.

وی ادامه داد: حجاب یکی از مهم‌ترین ارزش های اجتماعی است که دشمن در پی خدشه دار کردن آن است، بنابراین طلاب و مبلغان حوزه‌ علمیه خواهران هرمزگان ضمن معرفت افزایی در مقابل این توطئه دشمن ایستاده‌اند، که امید است در بهار قرآن، بهار معرفت افزایی نیز شکل گرفته و با حضور جهادی و مسئولانه طلاب جهادی و همیشه در صحنه، با پرداختن به فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر این مهم در جامعه و خانواده نهادینه شود.

فعالیت تبلیغی بیش از ۷۰۰ مبلغه هرمزگانی در ایام ماه مبارک رمضان


محسن زاده با اشاره به طرح مسطورا خاطرنشان کرد: این طرح سراسری توسط مبلغین در محافل انس با قرآن، جمع‌های خانوادگی، غرفه‌های معرفت‌افزایی و مجالس عمومی با هدف آشنایی مخاطبین با آیات نورانی قرآن و انس گرفتن با آموزه‌های کتاب مبین، اجرا شد که با استقبال چشمگیری نیز روبرو شدیم.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌ علمیه خواهران هرمزگان، با تشکر و قدردانی از مبلغین سراسر استان، خاطرنشان کرد: حضور همه‌جانبه مبلغان در این مدت بیانگر مراقبت آنان از اصول انقلابی و ارزش‌های بانوان در راستای تحکیم بنیان خانواده می‌باشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha