سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حمله سپاه به اسرائیل

حوزه/ یکی از کارهایی که از شب گذشته و آغاز عملیات سپاه قهرمان انجام شد عملیات رسانه ای گسترده توسط طلاب جامعه الزهرا سلام الله علیها از تولید تا انتشار در پلتفرم های داخلی و خارجی بود.

خانم ندا حکمت نیا رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه به تشریح برنامهای این اداره در مورد عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یکی از کارهایی که از شب گذشته و آغاز عملیات سپاه قهرمان انجام شد, عملیات رسانه ای گسترده توسط طلاب جامعه الزهرا سلام الله علیها از تولید تا انتشار در پلتفرم های داخلی و خارجی بود.

وی افزود: انتشار اخبار لحظه به لحظه توسط کانال ها و گروه های طلاب از دیگر برنامه هایی بود که از سوی این اداره کل در جامعه الزهرا(س) بود.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار کرد: پاسخ به برخی از شبهات جوانان و نوجوانان در مورد حملات انجام شده, فعال شدن تولیدگران جهت تولید در قالب های مختلف و طراحی و برنامه ریزی جلسات آنلاین در این مورد از جمله برنامه های این اداره در حمایت از ضربات کوبنده دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر پیکره پوشالی رژیم جنایتکار صهیونیستی بوده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha