سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تجمع در حمایت از حمله سپاه به رژیم صهیونیستی

حوزه/ تجمع خانواده جامعة الزهرا در حمایت از حمله پیروزمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی غاصب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، جمعی از طلاب، اساتید و کارمندان جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها پس از نماز ظهر و عصر که در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد، در حمایت از حمله پیروزمندانه سپاه پاسداران به رژیم تروریستی صهیونیستی تجمع کردند.

خانواده جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در این تجمع ضمن حمایت از عملیات " وعده صادق"، شعار "الله اکبر"، "مرگ بر اسرائیل"،"مرگ بر آمریکا"، "فلسطین پیروز است اسرائیل نابود است"، "یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا"، "آمریکا عدو الله"،"اسرائیل عدو الله" و ... سر دادند و از حسینیه امام خمینی(ره) به سمت مزار شهدای گمنام حرکت کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین یوسفیان در این مراسم، ضمن تقدیر از پاسخ شجاعانه و مقتدرانه سپاه پاسداران به جنایات رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: این پیروزی نیاز به حفظ دارد و وظیفه ما است که با جهاد تبیین، این پیروزی را ادامه دهیم.

در پایان این تجمع، بیانیه جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در حمایت از پاسخ کوبنده سپاه پاسداران به رژیم تروریستی صهیونیستی قرائت شد.

در پایان مراسم، کارمندان جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها ضمن زیارت مزار شهدا، با آرمان‌های امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی تجدید پیمان بستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha