چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
ط

حوزه / فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل در پیامی از اقدام سپاه پاسداران در حمله به مواضع رژیم صهیونیستی، حمایت و تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل در پیامی از اقدام سپاه پاسداران در حمله به مواضع رژیم صهیونیستی، حمایت و تقدیر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَنۡ عَاقَبَ بِمِثۡلِ مَا عُوقِبَ بِهِۦ ثُمَّ بُغِیَ عَلَیۡهِ لَیَنصُرَنَّهُ ٱللَّهُۚ هر که نظیر آن عقوبت که دیده است عقاب کند، آن گاه بر او ستم کنند به طور حتم خدای متعال او را یاری کند. حج/۲۲

چه زیبا بود اقدام شما عزیزان در بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ در انهدام تعداد کثیری از مواضع دشمن زبون صهیونیست غاصب و نسل کش رژیم کودک کش صهیونیسم.

بر خود فرض می‌دانم از تلاش‌های شبانه روزی تک تک پاسداران عزیز انقلاب اسلامی و سپاه مقتدر این لشکر مخلص خدا و ارتش همیشه پیروز و دلاور ایران و همه حافظان نظم و امنیت در همه عرصه‌ها به ویژه در تقویت و اعتلای نام و جایگاه ایران اسلامی و انتقام خون به ناحق ریخته جمعی از هم وطنان عزیزمان تشکر و قدردانی کنیم.

ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای سرافراز انقلاب اسلامی به‌ویژه روح جاودانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای عزیز و سرافراز کنسولگری ایران در دمشق که جایشان در میان ملت ما و منطقه خالی است و علو درجاتشان، توفیقات روزافزون شما مرزبانان حریم اسلام عزیز و دیگر مجاهدین جبهه حق سرافراز علیه باطل سرنگون و پیروزی هرچه سریعتر مستضعفین عالم بر مستکبرین دون را از خدای منّان خواهانیم.

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل
سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha