چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
علی خطیب

حوزه/ نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان گفت: پاسخ ایران به اسرائیل برای حمله به کنسولگری‌اش در دمشق، حق طبیعی این کشور است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین شیخ علی خطیب، نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان اظهار داشت: پاسخ ایران به تجاوز اسرائیل به کنسولگری‌اش در دمشق، حق طبیعی این کشور است. این پاسخ، ثابت کرد که ایران کشوری قدرتمند است و باج نمی‌دهد و از حقوق خود کوتاه نمی‌آید و با سربلندی و قدرت از عزت مردم و حاکمیت ملی خود هر چند منجر به فداکاری بسیار گردد دفاع می‌کند.

او در ادامه خاطرنشان کرد: شجاعت و درایت رهبری ایران را در تبیین اهداف و وقت‌شناسی می‌ستاییم؛ این رفتار آنها از اشتیاق در جهت بازدارندگی رژیم صهیونیستی سرچشمه می‌گیرد؛ رژیمی که همچنان به جنایت و ترور غیرنظامیان بی‌گناه ادامه می‌دهد و پیمان‌های بین‌المللی و قوانین دینی و اخلاقی را زیر پا می‌گذارد.

وی ضمن محکوم کردن حمایت آشکار کشورها از رژیم صهیونیستی تصریح کرد: رفتار آنها منجر به تشویق این رژیم به قتل عام، کشتار و آواره کردن فلسطینی‌ها می‌شود که در نتیجه در جنایت اسرائیل شریک هستند.

او با ابراز اینکه رژیم صهیونیستی جسمی نامأنوس در این منطقه بوده و آینده‌ای در اینجا ندارد، افزود: امیدوارم درس عبرتی گرفته باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha