سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
آیت الله سید مجتبی حسینی

حوزه/ نماینده رهبر انقلاب در عراق گفت: عملیات «وعده صادق» شوکت رژیم صهیونیستی و آمریکا را در هم شکست و دل بسیاری از مردم جهان را شاد کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید مجتبی حسینی نماینده رهبر معظم انقلاب در عراق با اشاره به آیه (إِنَّ الَّذینَ کَفَرُواْ یُنفِقُونَ أَمْوَالَهُمْ لِیَصُدُّواْ عَن سَبیلِ اللّهِ فَسَیُنفِقُونَهَا ثُمَّ تَکُونُ عَلَیْهِمْ حَسْرَةً ثُمَّ یُغْلَبُونَ وَالَّذینَ کَفَرُواْ إِلَی جَهَنَّمَ یُحْشَرُونَ) [۱] گفت: مصداق این آیه شریفه در زمان ما جنگی است که رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و برخی کشورهای عربی به راه انداخته است.

او تصریح کرد: استکبار جهانی هزینه‌های هنگفتی را صرف کرده ولی به اهداف خود نرسیده و در جهان مفتضح شده است و همه فهمیده‌اند که در ادعای دفاع از حقوق بشر و مبارزه با تروریسم دروغ می‌گویند و نیز هویدا گشته است که ایران و مقاومتی که مدت‌هاست آنها را به تروریسم متهم می‌کنند، در عین مظلومیت می‌توانند در مقابل ظالم بایستند.

نماینده رهبر انقلاب در ادامه با اشاره به حدیث پیامبر اکرم (ص) درباره زمان ظهور امام عصر (عج) که در آن فرموده‌اند: «یملأ الأرض قسطا وعدلا بعد ما مُلأت ظلما وجورا» [۲] اظهار داشت: این ظلم منحصر به مسلمانان نیست، بلکه مقصود از آن ظلمی فراگیر است که همه را در بر می‌گیرد.

وی در این راستا افزود: استکبار جهانی با گستراندن فساد، بی‌بند و باری و تلاش برای جدا کردن مردم از ارزش‌های دینی، اخلاقی و انسانی نه تنها به مسلمانان بلکه به مردم آمریکا و غرب نیز ظلم می‌کند.

آیت الله سید مجتبی حسینی در ادامه با اشاره به عملیات «وعده صادق» که جمهوری اسلامی ایران بر ضد رژیم صهیونیستی انجام داد، گفت: سیاست جمهوری اسلامی ایران از ابتدا مبنی بر عدم شروع جنگ و حفظ روابط حسنه با همه کشورها به جز آمریکا و رژیم صهیونیستی بود چرا که تعامل با آمریکا طبق گفته امام خمینی (قدس سره) مثل همنشینی گوسفند با گرگ است و رژیم صهیونیستی نیز نهادی غاصب می‌باشد که به خاطر ضربه زدن به مسلمانان، تحقیر آنها و غارت اموالشان پدید آمده است.

وی افزود: هدف رژیم صهیونیستی از حمله به کنسولگری ایران در سوریه پس از شکست در برابر مجاهدان در غزه، عراق، یمن و لبنان و مفتضح شدن در جهان این بود که ایران را به جنگ بکشاند تا خودش بر امور تسلط پیدا کرده و فرمان را به دست بگیرد. او انتظار داشت که ایران در پاسخی متقابل به کنسولگری‌های اسرائیل در سایر کشورها حمله کند تا در نتیجه روابط بین ایران و آن کشورها متشنج گردد ولی ایران در دام آنها نیفتاد بلکه یک عملیات برنامه ریزی شده با فناوری پیشرفته را انجام داد و سرزمین اشغالی اسرائیل و اهداف نظامی خاصی را که به ذهن رژیم صهیونیستی خطور نکرده بود، مورد حمله قرار داد.

وی افزود: این عملیات شوکت رژیم صهیونیستی و آمریکا را در هم شکست و دل بسیاری از مردم جهان را شاد کرد.


[۱] مسلماً کسانی که کافرند، اموالشان را هزینه می‌کنند تا مردم را از راه خدا بازدارند، و به زودی همه اموالشان را [برای جلوگیری از گسترش اسلام] خرج می‌کنند؛ سپس [این عمل] برای آنان مایه حسرت و ندامت می‌شود [زیرا خواهند دید که ثروتشان را از دست داده‌اند و اسلام هم گسترش یافته] و آن گاه مغلوب می‌شوند، و آنان که کافرند به سوی دوزخ گردآوری خواهند شد. (انفال/ ۳۶)

[۲] زمین را پر از عدل و داد می‌کند پس از آنکه پر از ظلم و ستم شده باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha