چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
آرم جامعه المصطفی

حوزه/ انجمن فارغ التحصیلان جامعة المصطفی در عراق، پیروزی سپاه پاسداران در حمله دلاورمردانه به رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، انجمن فارغ التحصیلان جامعة المصطفی در عراق، پیروزی سپاه پاسداران در حمله دلاورمردانه به رژیم صهیونیستی را به رهبر معظم انقلاب، نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران و همه مردم مسلمان تبریک گفت.

در این پیام آمده است: این حمله باعث ایجاد امید در نومیدان شد و فهمیدند که جهان استکبار و دسیسه‌های صهیونیست‌ها زیر پای مردانی قرار دارد که بر پیمانی که با خدا بسته‌اند استوار مانده‌اند.

ترجمه متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

‎)‎یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ لاَ تَتَّخِذُواْ الْیَهُودَ وَالنَّصَارَی أَوْلِیَاء بَعْضُهُمْ أَوْلِیَاء بَعْضٍ وَمَن یَتَوَلَّهُم ‏مِّنکُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ إِنَّ اللّهَ لاَ یَهْدِی الْقَوْمَ الظَّالِمِینَ)[۱]

‎)‎إِلاَّ تَنفِرُواْ یُعَذِّبْکُمْ عَذَاباً أَلِیماً وَیَسْتَبْدِلْ قَوْماً غَیْرَکُمْ وَلاَ تَضُرُّوهُ شَیْئاً وَاللّهُ عَلَی کُلِّ شَیْءٍ ‏قَدِیرٌ)[۲]

در زمانی قرار داریم که دولت‌های اطراف رژیم نامشروع، اشغالگر و جنایتکار اسرائیل در جهت جلب رضایت جهانِ استبداد به رقابت می‌پردازند و تحت پوشش‌های متعدد از جمله عادی‌سازی روابط، خود را به صهیونیست‌ها نزدیک می‌کنند تا دشمن، به دوست صمیمی تبدیل شود در حالی که این رژیم بر ضد مردم غزه که از خانواده و همکیشان این دولت‌ها هستند جنایت می‌کند بلکه خود این دولت‌ها نیز در تنگ کردن عرصه بر مردم غزه و ارعاب آنها مشارکت می‌کنند بدون آنکه به گرسنگی کودکان، زنان و پیرمردان و ناله آنها اهمیت دهند تا جایی که جنایات اسرائیل بر ضد اسلام و عربیت به صورت ملموسی به واقعیت تبدیل شده است.

کسانی که می‌خواستند راه عزت، سربلندی، آزادی و استقلال از وابستگی را به آنها بیاموزند، خودشان تبدیل به دشمن شدند! و گویا مفاهیم برعکس شده است و حقیقت مبدل به باطل و باطل مبدل به حقیقت گشته است و این گروه در حالی که مسخ شده و در قعر رذیلت فرو رفته‌اند ندای افتخار سر می‌دهند.

در این شرائط ویرانه، حکومت بزرگوار، عزیز، سربلند، و مستقل جمهوری اسلامی ایران به پا خاست تا الگوی بقا و هستی را با بالاترین معیار آرمان‌ها -تنها- به ملت‌های آزاده بیاموزد. این رفتار در حالی شکل گرفت که مردم این کشور در محاصره چندین دهه‌ای قرار دارند، محاصره‌ای که هرگز مانع پیشرفت آنها نشده است. آنها مصداق برگزیدگان الهی در زمان شانه خالی کردن دیگران هستند. آنها با شجاعت و جسارت تمام همراه با اطلاع رسانی قبلی اقدام به حمله نمودند؛ حمله‌ای که تأدیب بی‌ادبان و برچیدن آشیانه جنایت محسوب می‌شود و از همه مهمتر اینکه این حمله باعث ایجاد امید در نومیدان شد و فهمیدند که جهان استکبار و دسیسه‌های صهیونیست‌ها زیر پای مردانی قرار دارد که بر پیمانی که با خدا بسته‌اند استوار مانده‌اند.

انجمن فارغ التحصیلان جامعة المصطفی العالمیة در عراق، این حمله دلاورمردانه را به امام خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین مجاهدان غیور سپاه پاسداران و همه اقشار نیروهای مسلح که به نیابت از همه مسلمانان به شکست اولین دشمن اسلام، صهیونیست‌های متجاوز دست یافتند صمیمانه تبریک و تهنیت گفته و تشکر می‌نماید و همچنین این پیروزی را به ملت ایران و همه مسلمانان شادباش می‌گوید.

‏(ثُمَّ أَوْرَثْنَا الْکِتَابَ الَّذِینَ اصْطَفَیْنَا مِنْ عِبَادِنَا فَمِنْهُمْ ظَالِمٌ لِّنَفْسِهِ وَمِنْهُم مُّقْتَصِدٌ وَمِنْهُمْ سَابِقٌ ‏بِالْخَیْرَاتِ بِإِذْنِ اللَّهِ ذَلِکَ هُوَ الْفَضْلُ الْکَبِیرُ)[۳]

انجمن فارغ التحصیلان جامعة المصطفی العالمیة در عراق

۶ شوال ۱۴۴۵ ق / ۱۵ آوریل ۲۰۲۴ م


[۱]- ای کسانی که ایمان آورده‌اید! یهود و نصاری را ولیّ (و دوست و تکیه‌گاه خود،) انتخاب نکنید! آنها اولیای یکدیگرند؛ و کسانی که از شما با آنان دوستی کنند، از آنها هستند؛ خداوند، جمعیّت ستمکار را هدایت نمی‌کند. (مائده/۵۱)

[۲]- اگر (به سوی میدان جهاد) حرکت نکنید، شما را مجازات دردناکی می‌کند، و گروه دیگری غیر از شما را به جای شما قرار می‌دهد؛ و هیچ زیانی به او نمی‌رسانید؛ و خداوند بر هر چیزی تواناست. (توبه/۳۹)

[۳]- سپس این کتاب (آسمانی) را به گروهی از بندگان برگزیده خود به میراث دادیم؛ (امّا) از میان آنها عده‌ای بر خود ستم کردند، و عده‌ای میانه‌رو بودند، و گروهی به اذن خدا در نیکی‌ها (از همه) پیشی گرفتند، و این، همان فضیلت بزرگ است. (فاطر/۳۲)

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha