سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1150293
۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰
خوزستان

حوزه / مدیریت حوزه علمیه خواهران خوزستان در پی عملیات غرورآفرین وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سرزمین‌های اشغالی بیانیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، مدیریت حوزه علمیه خواهران خوزستان در پی عملیات غرورآفرین وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سرزمین‌های اشغالی بیانیه‌ای را صادر کرد.

متن بیانیه مدیریت حوزه علمیه خواهران خوزستان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ

جمهوری اسلامی ایران همواره در طول تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی نشان داده که آغازکننده‌ هیچ جنگی نبوده و در عین حال هیچ تهدید و تجاوزی از سوی دشمنان این مرز و بوم را بی‌پاسخ نگذاشته است.

رژیم سفّاک، منحوس و کودک‌کش صهیونیستی در روزهای اخیر با حمله‌ متجاوزانه‌ خود به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، که همانا به منزله‌ خاک جمهوری اسلامی است، بار دیگر خوی شیطانی، حیوانی و تروریستی خود را بر کل جهان ثابت و در تاریخ ماندگارتر کرد.

شب گذشته شاهد بودیم که رزمندگان غیور سپاه همیشه پیروز و سرافراز، با حمایت و همراهی غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران و پشتیبانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در راستای اجرای دستور و فرمان فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای(مد ظله العالی) که در بیانات اخیر خود تأکید کرده بودند «رژیم خبیث اشتباه کرد و باید تنبیه بشود و تنبیه خواهد شد»، با اجرای عملیات غرور آفرین «وعده صادق» و با موشک باران سرزمین‌های اشغالی، سرانجام کابوس وحشتناک صهیونیست‌ها را تعبیر کرده و لرزه بر جان اسرائیل غاصب و حامیان این رژیم منحوس انداختند، بی‌تردید رژیم غاصب صهیونیستی در صورت تکرار اشتباهات قبل، سیلی محکم‌تری از سوی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خواهد خورد.

مدیریت حوزه علمیه خواهران خوزستان ضمن تشکر و قدردانی از این اقدام مقتدرانه و غرورآفرین سپاه همیشه سرافراز اسلام، آمادگی خود را برای لبیک‌گویی به فرامین مقام عظمای ولایت و فرمانده معظم کل قوا، برای دفاع از اسلام و ایران سربلند اعلام می‌دارد.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha