سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1150651
۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۹
یمن

حوزه/ سید سلیم المنتصر کارشناس یمنی طی یادداشتی نوشت: پاسخ ایران مشروع و توسط قوانین بین المللی تضمین شده است و بیانگر توانایی های نظامی ایران و پیام بازدارندگی آشکاری برای متحدان رژیم صهیونیستی اعم از صهیونیست‌های غربی و عربی بود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، «سید سلیم المنتصر» فعال سیاسی و تحلیلگر یمنی طی یادداشتی بر حق قانونی و مسلم جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایت صهیونیست‌ها در هدف قرار دادن کنسولگری ایران در دمشق تاکید کرد و این عملیات موفقیت آمیز را آغازی بر نابودی رژیم صهیونیستی دانست.

متن یادداشت به شرح ذیل است:

رژیم صهیونیستی در روزهای گذشته دوران سختی را سپری کرد و گویی هر لحظه در انتظار مرگ به سر می برد آن هم به دلیل تهدیدهای ایران مبنی بر اجتناب ناپذیر بودن پاسخگویی به جنایت شنیع صهیونیست‌ها در هدف قرار دادن سفارت ایران در دمشق و شهادت تعدادی از فرماندهان ایرانی. رژیم صهیونیستی در این تجاوز گناه آلود تمام قوانین و هنجارهای بین المللی را که هدف قرار دادن نمایندگی ها و مقرهای دیپلماتیک را ممنوع می کند، نقض کرد.

شکست هولناک صهیونیست‌ها در نوار غزه باعث شد نتانیاهو اعصاب و تمرکز خود را از دست بدهد و با جنون بی سابقه‌ای وارد عمل شود تا دامنه جنگ را با طرف های دیگر گسترش دهد و از این طریق آمریکایی ها و اروپایی‌ها را به طور مستقیم وارد درگیری کند که به آنها ربطی ندارد و از طرفی راهی برای پنهان کردن شرارت و شکست سربازانش در فلسطین اشغالی ندارند.

پاسخ ایران مشروع و توسط قوانین بین المللی تضمین شده است و بیانگر توانایی‌های نظامی ایران و پیام بازدارندگی آشکاری برای متحدان رژیم صهیونیستی اعم از صهیونیست‌های غربی و عربی بود که جمهوری اسلامی در دفاع از خود امنیت ملی و منافع استراتژیک آن در سراسر جهان تردیدی ندارد.

همه آزادگان جهان اعم از مسلمان و غیرمسلمان، حتی یهودیان مخالف رژیم صهیونیستی، واکنش قاطعانه ایران را جشن گرفتند و آن را عید بزرگ برای خود دانستند، به ویژه پس از پافشاری و اصرار رژیم صهیونیستی بر نسل کشی فلسطینیان و زیر پا گذاشتن تمام قوانین بین المللی و بی توجهی به صدای صدها میلیون نفر در سراسر جهان را که تظاهرات می کنند و خواستار پایان دادن به جنگ تجاوزکارانه و نسل کشی علیه مردم مظلوم فلسطین هستند.

می‌توان گفت که تروریسم صهیونیستی در نوار غزه در شرف پایان است و شمارش معکوس برای نابودی صهیونیست ها آغاز شده بویژه بعد از آنکه قدرت های غربی نتانیاهو را رها کردند و در جنگ با یک ابرقدرت مانند جمهوری اسلامی ایران که از همه عناصر قدرت و عوامل پایداری برخوردار است شرکت نکرده و نخواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha