سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
خیمه معرفت

حوزه/ فعالیت یک ماهه خیمه معرفت مزار شیخان با بازدید ۳۰ هزار نفر در طول ماه رمضان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خیمه معرفت «ضیافت بهاری» مزار مقدس شیخان قم از ۲۲ اسفند تا ۲۲ فروردین امسال و به همت مرکز افق این مکان برپا شد و این خیمه معرفت هر شب از ساعت ۲۰ تا ۲۴ پذیرای زائران و بازدیدکنندگان بود و در غرفه‌های مختلف، خدمات فرهنگی و مذهبی گوناگونی به بازدیدکنندگان ارائه داد.

کودک آسمانی، نوجوان بهشتی، من قرآن را دوست دارم، معرفی امامزادگان قم، ستارگان حرم و مزار مقدس شیخان، احسان ماندگار، ایستگاه احکام، دوستی با شهدا، بانوی منتظر، کافه کتاب و میز گفت‌وگو، غرفه‌های مختلف این خیمه معرفت را تشکیل می‌دادند.

اجرای مسابقات گوناگون فرهنگی و اهدای جایزه به برگزیدگان، دیگر فعالیت خیمه معرفت ضیافت بهاری مزار مقدس شیخان بود که در میدان آستانه، جنب مسجد امام حسن عسکری(ع) برپا شده بود.

مراکز افق بقعه مطهر علی بن بابویه قمی(ره) و مزار مقدس شیخان با حمایت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قم و با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم و با همکاری طلایه داران امربه معروف و نهی از منکر، این خیمه معرفت را طراحی و اجرا کرده بودند.

به گفته حجت‌الاسلام مهدی خویی مدیر مرکز افق مزار مقدس شیخان، روزانه بیش از هزار نفر از این خیمه معرفت بازدید کرده‌اند.

در جریان برگزاری این خیمه، حجت‌الاسلام شفیع‌زاده مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام والمسلمین اسکندری مدیرکل اوقاف استان قم و مدیران استانی و شهری قم هم با حضور در این مکان، از فعالیت‌های فرهنگی صورت گرفته بازدید به عمل آوردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha