دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ایلام

حوزه / بهرام‌نیا گفت: بی شک اقدامات جهادی و مومنانه دستگاه ها در عرصه تولید مسکن، ارتقابخش اُمید مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام، حسن بهرام‌نیا در دیدار با مدیرکل و کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این استان، اظهار داشت: همه باید در راستای خدمت به مردم و ارتقای سطح رضایتمندی جامعه هدف بنیاد مسکن تلاش کنیم که یکی از کارها همین فعالیت در عرصه تولید مسکن است و باید اقدامات جهادی و خدمات شایسته بنیاد مسکن را قدر دانست.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط بنیاد مسکن پس از انقلاب اسلامی تاکنون، افزود: اقدامات بسیاری پس از انقلاب تاکنون و در دولت سیزدهم در حوزه زیربنایی و عمرانی انجام شده و کشور روز به روز در همه حوزه‌ها در حال پیشرفت است که این تلاش‌ها موجب شده تا ایران اسلامی در مقیاس منطقه‌ای و جهانی به جایگاه بسیار خوبی برسد.

وی خاطرنشان کرد: عملکرد بنیاد مسکن طی حدود سه‌ساله فعالیت دولت سیزدهم مستند و قابل رؤیت است که در حوزه ساخت مسکن، این بنیاد تعهد ساخت ۸ هزار واحد را داشت که تاکنون ۶ هزار واحد ساخته شده است.

بهرام‌نیا ادامه داد: در حوزه بهسازی روستاها، در بحث پرداخت تسهیلات کم‌بهره، اجرای طرح هادی روستایی و کمک و مساعدت برای ساخت مسکن محرومان، تهیه طرح جامع، الحاق روستا به شهر، بهسازی روستاهای هدف گردشگری و تولید مسکن روستایی و شهری، عملکرد مجموعه بنیاد مسکن امیدآفرین و رضایت‌بخش است.

وی اظهار کرد: جهش تولید را در بنیاد مسکن دیدیم و مشارکت مردم هم در این بنیاد لمس شد که امیدواریم در پایان سال ۱۴۰۳ این بنیاد در تحقق شعار سال مؤثر باشد.

استاندار ایلام، با اشاره به این که تنها در طی دو سال گذشته طرح هادی در ۳۰۰ روستای استان با اعتبار ۳۵۳ میلیارد تومان اجرا شده است، گفت: در دولت سیزدهم تاکنون، بیش از ۱۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان ساخت مسکن در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و روستاها پرداخت شده است.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha