سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
صفایی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به عملیات غرورآفرین وعده صادق گفت: عملیات وعده صادق آغاز کاری بزرگ در عرصه دفاعی ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش اظهار داشت: تمامی نیروهای نظامی و امنیتی منظومه ای از قدرت ملی و اقتدار فراملی برای ایران اسلامی آفریده اند و چنان در عرصه مدیریت و دانش نظامی و دفاعی و قدرت بالای عملیات صف و میدان در جغرافیای کلان ایران با هدایت فرماندی مکل قوا پیشرفت حاصل شده که نیروی جمهوری اسلامی ایران از محبوب ترین نیروهای مسلح جهان است.

امام جمعه بوشهر بیان داشت: طراحی نرم افرازی دانش بنیان عرصه مدیریت و همچنین تولید سخت افزاری نظامی و دفاعی در بردهای مختلف موجب این شده که دیگر، کشوری اجازه فکر تعرض به مرزهای ایران را به خود ندهد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به عملیات غرورآفرین وعده صادق گفت: عملیات اقتدار آفرین پهپادی و موشکی ایران بر ضد رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی نشان از قدرت بالای دانش نظامی و دفاعی و توانمندی در عرصه عملیات در جغرافیای وسیع فراملی بود و همگان دیدند که نیروهای اسلامی ایران این چنین توانمند است و این آغاز کاری بزرگ در عرصه دفاعی ایران است و نشان از اقتدار روز افزون نیروهای جمهوری اسلامی ایران دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با تشکر از نیروهای مسلح مستقر در استان و تلاشگران عرصه امنیت گفت: استان بوشهر خط مقدم مقاومت در تمامی عرصه ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha