جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
امام جمعه عسلویه

حوزه/ امام جمعه عسلویه گفت: ابهت پوشالی دشمن با عملیات وعده صادق درهم شکسته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی نژاد امام جمعه عسلویه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پس از دعوت از نمازگزاران به رعایت تقوای الهی در سخنانی درخصوص اهمیت استغفار گفت: کسی که اهل استغفار است جایگاه بالایی دارد توبه و استغفار شش شرط دارد اول اینکه از گذشته کاملا پشیمان باشی ندامت به معنای واقعی کلمه باشد دوم اینکه عزم بر ترک گناه و بازگشت همیشگی باشد به صورت مداوم باشد.

وی افزود: شرط سوم اینکه حقوق مردم را ادا کند دیونی که از اشخاص وافراد بر گردن دارد ادا کند شرط چهارم اینکه واجبات ترک شد را ادا نماید. شرط بعد اینکه گوشتی که بر گناه بر پیکرش روئیده است را با غم ها آب کند میان استخوان و پوست گوشت تازه بروید و شرط ششم این که جسم خود را به اطاعت رنج بدهد آن چنان که حلاوت معصیت بر ان می چشاند تلخی و صبر بر اطاعت بر ان بچشاند.

امام جمعه عسلویه فرازهایی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب را بیان کرد و گفت: معظم له درباره غزه فرمودند در حوادث ۶ ماه گذشته در غزه خود دولت جعلی صهیونیستی ذات شرور خود را مقابل چشم مردم دنیا قرار داد کودک را در آغوش مادر به شهادت رساند بیمار در بیمارستان شهید کرد.

حجت الاسلام هاشمی نژاد با اشاره به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران ابراز داشت: اسرائیل در مورد حمله به کنسولگری ایران درسوریه روح خباثت خود را نشان داد و یک خطای دیگر هم به جنایات خود اضافه کرد وقتی به کنسولگری حمله کرد یعنی به خاک ما حمله کرده است درعرف دنیا این است رژیم خبیث باید تنبیه شود و تنبیه شد.

امام جمعه عسلویه افزود: رژیم صهیونیستی با این عملیات وعده صادق عملیات غرور آفرین به خوبی تنبیه شد تو دهنی خورد سیلی خورد که روزها و شب ها نتواند از جای خود برخیزد.

وی افزود: سردار دلها عجب جمله ای دارد ما ملت شهادتیم ما ملت امام حسینیم‌. چه شعار زیبایی گوشمالی خوبی به دشمن داده شد با شیران بیشه عزت و غیرت روبرو شدن نتیجه اش ضربه جبران ناپذیر است.

حجت الاسلام هاشمی نژاد بیان کرد: دشمنان در محاسبات خود اشتباه می کنند الان سران رژیم جعلی به جان هم افتاده اند بعد از ۷۰ سال چنین اتفاقی افتاده فکر کردن اگر تعرض کنند از معرکه جان سالم به در می برند.

امام جمعه عسلویه گفت: ابهت پوشالی دشمن با عملیات وعده صادق درهم شکسته شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha