پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
ماموستا عبدالرحمن مرادی، امام جمعه اهل سنت کرمانشاه

حوزه/ امام جمعه اهل سنت کرمانشاه، گفت: با عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی اسرائیل غاصب، به دست سربازان نظام اسلامی شکسته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، ماموستا عبدالرحمن مرادی در جمع نمازگزاران جمعه مسجد امام شافعی، ضمن دعوت به رعایت تقوی، با تبریک روز ارتش، اظهار داشت: در روز ارتش قسمتی از توان نظامی در معرض دید قرار عموم می‌گیرد، تا قدرت نظامی ایران اسلامی وفناوری‌های دفاعی و قدرت ارتش و نیروهای مسلح نمایان شود.

وی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران، پیکره اصلی نیروی‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران را تشکیل می‌دهد.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه، با ییان اینکه وظیفه اصلی ارتش، حفاظت از استقلال و تمامیت ارضی کشور است، یادآور شد: ارتش توانمند با همراهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای انتظامی، مجموعه مقتدر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را تشکیل می‌دهند.

ماموستا مرادی، با اشاره به عملیات غرور آفرین و دشمن شکن و عزت بخش وعده صادق، ابراز کرد: با امر رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند، ما اسرائیل را تنبیه خواهیم کرد، با عملیات پهپادی موشکی جمهوری اسلامی، ابهت و توانمندی پوشالی اسرائیل به دست سربازان نظام اسلامی شکسته شد.

وی با اشاره به اینکه در طی ۷۵سال اشغال فلسطین و جنگ‌های اعراب و اسرائیل، تا به حال چنین حمله با قدرتی انجام نشده بود، گفت: قریب بر ۴۰۰ پهپاد و موشک، از خاک جمهوری اسلامی و نقاط مختلف کشور به طرف مواضع نظامی اسراییل پرتاب شد.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه، با اشاره به آیه «وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَ مِنْ رِباطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَ عَدُوَّکُمْ، خاطرنشان کرد: عملیات وعده صادق را می‌توان مصادق بارز "ترهبون به عدوالله وعدوکم" دانست که دستور آماده باش همه جانبه مسلمین در برابر دشمنان و تهیه هرنوع سلاح، امکانات و وسایل و شیوه‌های تبلیغی را می‌دهد، تا دشمنان اسلام و مسلمین را بترساند و لرزه در وجودشان بندازد.

ماموستا مرادی با تبریک این فتح مبین، گفت: امیدواریم مسلمین با حمایت از همدیگر، بر دشمنان قسم خورده اسلام پیروز شوند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha