یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
بشاگرد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حسین غلامی گفت:قوای سه گانه و همه دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی برای ثبات اقتصادی، طوفان‌الاقصی و الوعدالصادق اقتصادی را ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان نماز جمعه شهرستان بشاگرد به امامت حجت الاسلام والمسلمین حسین غلامی برگزار شد.

خطیب بشاگرد با بیان بزرگداشت مقام معلم اظهار داشت :از آیات و روایات بدست می آید تکریم و تقدیر معلم از واجبات الهی و از لحاظ وجدانی پسندیده و جوانمردانه است.

وی با اشاره به وعده صادق اقتصادی گفت: قوای سه گانه و همه دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی برای ثبات اقتصادی، طوفان‌الاقصی و الوعدالصادق اقتصادی را ایجاد کنند. وعده صادق نشان منطق مقاومت و هجوم بر دشمن، نه تنها موجب کاهش تنش اقتصادی می‌شود بلکه به ثبات بازار کمک می‌کند و به خاطر امنیت و بازدارندگی ایجادشده، سرمایه‌گذاران را به سرمایه‌گذاری بیشتر تشویق می‌کند.

پرستاران بیمارستان بشاگرد شایستگی حمایت ویژه : ضمن تقدیر و تشکر از خدمات رئیس دانشگاه علوم پزشکی در بشاگرد، با توجه به شرایط سختی که برای حضور، ایاب و ذهاب وخدمتگزاری پرستاران در شهرستان بشاگرد وجود دارد، امیدواریم تدبیری برای نگاه ویژه به پرستاران بیمارستان بشاگرد اندیشیده شود، قطعا توجه و حمایت از این قشر زحمتکش مشکلات مهمی از حوزه درمان مردم بر طرف خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha