دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
دیدار

حوزه/ نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه طرح عفاف و حجاب پلیس که در واقع برگه نورانی در کارنامه پلیس است، گفت: کارکنان انتظامی با اشراف اطلاعاتی و تلاش بی‌وقفه اجازه عرض اندام را از مجرمان گرفته‌اند لذا همه دستگاه‌ها وظیفه دارند از اقدامات پلیس در راستای تامین نظم و امنیت حمایت کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان آیت الله سید محمد شاهچراغی، در دیدار با سردار جلیل موقوفه‌ئی، فرمانده انتظامی استان و تعدادی از مسئولان انتظامی این استان اظهار داشت: تلاش‌های مجاهدانه پلیس در سطح کشور ستودنی است و مردم به این نیروی زحمتکش افتخار می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه طرح عفاف و حجاب پلیس که در واقع برگه نورانی در کارنامه پلیس است، افزود: کارکنان انتظامی با اشراف اطلاعاتی و تلاش بی‌وقفه اجازه عرض اندام را از مجرمان گرفته‌اند لذا همه دستگاه‌ها وظیفه دارند از اقدامات پلیس در راستای تامین نظم و امنیت حمایت کنند.

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: به برکت انقلاب اسلامی، پلیس ایران پناهگاه امنی برای شهروندان قانونمدار بوده و همه مردم به پلیس اعتماد دارند.

آیت الله شاهچراغی با تمجید از اقدامات فرهنگی پلیس در برپایی یادواره شهدا خاطرنشان کرد: کارکنان انتظامی بارها نشان دادند برای دفاع از امنیت جامعه آماده جانفشانی بوده و در این راه تا آخرین قطره خون ایستاده‌اند؛ این فرهنگ زیبای ایثار برای وطن، به بهترین نحو باید در جامعه و به ویژه در بین جوانان اشاعه یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha