پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
خوزستان

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه خواهران استان خوزستان در بیانیه‌ای حمایت قاطعانه خود را از اجرای طرح «نور» فراجا اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اهواز، مدیریت حوزه علمیه خواهران خوزستان در بیانیه‌ای حمایت قاطعانه خود را از اجرای طرح نور فراجا اعلام کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم‌»

«یَا أَیُّهَا النَّبِیُّ قُلْ لِأَزْوَاجِکَ وَبَنَاتِکَ وَنِسَاءِ الْمُؤْمِنِینَ یُدْنِینَ عَلَیْهِنَّ مِنْ جَلَابِیبِهِنَّ ذَٰلِکَ أَدْنَیٰ أَنْ یُعْرَفْنَ فَلَا یُؤْذَیْنَ وَکَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَحِیمًا» (احزاب/۵۹)

اسلام به زن جایگاهی را بخشیده است که شایسته کرامت و ارزش والای انسان و آزادی توأم با مسئولیت او در برابر خداوند متعال است. رعایت حجاب و عفاف که دستور الهی و تاکید انبیا و اولیای الهی برای مصونیت بخشی به جامعه و گسترش پاکی و طهارت است باید همواره مورد توجه قرار گرفته و بر ما واجب است تا ضمن اجرای فرامین الهی بر ترویج آن در جامعه کوشا باشیم و از آنانکه برای جاری شدن احکام دین خدا تلاش می‌کنند، حمایت کنیم.

تصمیم صحیح و شایسته از سوی نیروهای مخلص انتظامی در مواجههٔ متین و نظام‌مند و مؤمنانه با قانون‌شکنانی که خواسته یا ناخواسته در مسیر تضعیف کشور و همسو با معاندان قرار گرفته و با ایجاد ناامنی روانی و اجتماعی، مانع حضور مؤثر و کارآمد زنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی و سبب آسیب به آرامش روانی و معنوی اجتماع می‌شوند، جای بسی تقدیر و سپاس است.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان خوزستان ضمن تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، با تقدیر از وزارت کشور و فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که رسالت حفظ امنیت و نظم کشور را به دوش می‌کشند و اینک با اجرای طرح «نور» در میدان صیانت از مرزهای فرهنگی گام نهاده‌اند، حمایت قاطعانه خود را از این اقدام مبارک اعلام می‌دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha