شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
ایلام

حوزه / بهرام‌نیا گفت: از شوراهای شهر و روستا انتظار داریم در ارتباط با تحقق شعار سال فعال باشند، به نحوی که مردم در پایان سال، برکات آن را بر سر سفره‌های خود ببینند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام، حسن بهرام‌نیا در همایش گرامی‌داشت روز شوراها در سالن جلسات استانداری ایلام با اشاره به اینکه شوراها یکی از پدیده‌های مترقی نظام جمهوری اسلامی و تجلی‌گاه‌های خِرد جمعی به شمار می‌روند، اظهار داشت: حقیقتاً ظرفیت شوراها یک ظرفیت بالقوه است که هنوز آن‌چنان که باید و شاید بالفعل نشده و به هر میزان که کار به مردم واگذار شود، توفیقات بیشتری در عرصه‌های مختلف فراهم می‌آید.

وی با اشاره به اینکه ۳۲ درصد جمعیت استان ایلام، روستایی و ۶۸ درصد آن شهری است، یادآور شد: از شوراها انتظار داریم در ارتباط با تحقق شعار سال فعال باشند، به نحوی که مردم در پایان سال، برکات آن را بر سر سفره‌های خود ببینند.

استاندار ایلام، با بیان این‌که شهرنشینی موجب وارد شدن لطمه در حوزه تولیدات کشاورزی، دامی و فرآورده‌های لبنی شده است، ابراز کرد: شوراها زمینه و شرایط مناسب برای مهاجرت معکوس به روستاها را فراهم کنند و دولت نیز امتیازات و مشوق‌هایی برای این کار در نظر گرفته است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بی‌نظیر استان ایلام در حوزه گردشگری طبیعی، خاطرنشان کرد: از اعضای شوراهای شهر و روستا می‌خواهیم در خصوص جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی برای بالفعل شدن این قابلیت‌های بکر و دست نخورده ایلام، فعال‌تر شوند.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha