یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
بل

حوزه/فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل، با صدور پیامی، شهادت حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور فقید کشور را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
رحلت ملکوتی بزرگمردِ ایمان، اخلاص و عمل، رئیس جمهوری اسلامی ایران، آیت الله جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی (رضوان الله تعالی علیه) و نیز حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی؛ دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و کادر پرواز در حین انجام وظیفه، ایران اسلامی را در غم و ماتمی عمیق فرو برده است.
با قلبی آکنده از اندوه، این مصیبت عظیم را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم شریف ایران و خانواده محترم آن فقیدان سعید تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای روح مطهرشان رحمت واسعه الهی و محشور شدن با ائمه معصومین (علیهم السلام) را خواستارم.
تلاش‌های خالصانه و خستگی‌ناپذیر جناب آقای دکتر رئیسی در طول حیات پُربرکت‌شان برای حل مشکلات مردم و پیشرفت کشور برآمده از سیره و منش انقلابی آن مرحوم بود که مطمئناً اندوخته‌ای ارزشمند برای ایشان در پیشگاه باری تعالی خواهد بود.
اکنون که مشیت الهی بر آن بود که این ذخیره بزرگ انقلاب اسلامی و شهید خدمتگزار ملت دعوت حق تعالی را لبیک گوید، از خداوند بزرگ علو درجات را برای روح آن عزیز شهید مسالت دارم.
فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل
سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha