یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
فتح خرمشهر

حوزه / سرهنگ سلامی گفت: فتح خرمشهر معجزه گونه انجام شد و باید آنرا یک فتح الفتوح و پیروزی بی‌نظیر در تاریخ دفاع مقدس دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، سرهنگ محمدحسن سلامی در آستانه سوم خرداد سالروز حماسه فتح خرمشهر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه حماسه سوم خرداد برگ زرین و نقطه عطف تاریخ دفاع مقدس ماست، اظهار داشت: سوم خرداد رمز پیروزی ما در دوران دفاع مقدس محسوب می‌شود، پس از عملیات بیت المقدس و حماسه فتح خرمشهر و با استفاده از تجارب به دست آمده از این عملیات، پیروزی‌های بزرگ رزمندگان اسلام یکی پس از دیگری در تاریخ دفاع مقدس شکل گرفت.

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر معجزه گونه انجام شد و باید آنرا یک فتح الفتوح و پیروزی بی‌نظیر در تاریخ دفاع مقدس دانست، افزود: همین بس که به خاطر این پیروزی بزرگ ملت و جوانان ما و اقشار مختلف مردم نسبت به بزرگداشت این پیروزی کم نظیر تاریخ انقلاب و دفاع مقدس همه ساله مراسم بزرگداشت بگیرند و آن حماسه‌های بزرگ را یادآوری کنند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، با تأکید بر لزوم گرامیداشت حماسه بی‌نظیر فتح خرمشهر، ابراز کرد: گرامیداشت ایام الله‌هایی نظیر فتح خرمشهر، به معنای گرامی‌داشت انقلاب و ارزش‌های انقلابی یک ملت بزرگ است.

وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران با اراده‌های آهنین خود مقابل نظام سلطه ایستادگی کردند، گفت: این ملت برای خدا کار کردند و کارشان مجاهدت در راه خدا بود و لذا با عنایت الهی پیروزی‌های بزرگ رقم خورد.

سرهنگ سلامی تأکید کرد: حماسه فتح خرمشهر و امثال آن را در حالی گرامی می‌داریم که اعتقاد داریم این بزرگداشت‌ها و ایام الله از روزهای بزرگ خدایی محسوب می‌شوند و ارزش‌های انقلابی ما را زنده نگه می‌دارند و به نسل‌های آینده منتقل می‌کنند.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha